Alla inlägg under mars 2010

Av Erika - 7 mars 2010 17:26

Forgive me father for I have sinned...

12 dagar, skulle blivit 14 dagar men utan motivation så gav jag upp. Känns lite si så där nu faktiskt...men men inget att göra åt nu.. Precis kollat på filmen "the hitcher". Asså seriöst har ni inte sett den filmen än så gör de! Jag tycker att den e helt underbar. Sjukt bra skådespeleri.

Ska gå till stationen nu, har lite dåligt samvete så de får bli min Walk of shame.


Nya tag i veckan. Imon ska jag bli duktig igen!

Av Erika - 6 mars 2010 19:45


Nån i huset lagar god mat. Hujedamej vad gott de luktar! Undrar om man kan smita förbi och "råka" få med sig en smakbit? De fick mig osökt att tänka på att jag var hungrig och borde bege mig till affären. Så de tänker jag banemig göra snart. Trodde att jag hade mer att säga när jag började inlägget, men kan inte komma på vad de skulle vara för viktiga saker. Så kanske e dags att avluta detta brutala inlägg.


Rädda joppe död eller levande!

Av Erika - 6 mars 2010 11:25

Jag har en liten udda önskning som jag skulle uppskatta att ni hängde med trenden på. Man måste ju klicka JA eller NEJ efter en visning och jag klickade JA. Men de kom in en större lgh idag som jag hellre vill ha. Så hoppas att jag inte får den jag tittade på. 50 % chans...jag vet en som fick den vid 33 % chans. Faan! Om de går och kräva lite extra så vill jag gärna veta det på måndag. Men de kanske e som sagt för mkt begärt.



mjo

Av Erika - 6 mars 2010 00:58

Dagen spenderades på följande sätt:

Först var de skolan där man för en gång skull lärde sig nått nytt. Åh som en fin avslutning innan helgen fick börja så fick vi diskutera döden. Inget man direkt förväntar sig innan man går på helg och ska leva rövare.


Sen blev de stan med Camilla som snällt hjälpte mig att fördröja tiden innan lägenhetsvisningen. Tack så mkt!


Sen efter visningen så våldgästade jag Malin så kvällen avslutades med Pizza och girlpower till tusen. Härligt med sånna här spontana grejer!!


Trevlig helg allihopa!!

Av Erika - 4 mars 2010 21:58


Kom och tänka på denna serien också, men nu lovar jag att dom e slut. Hade varit lite skoj och ha dessa serier på box faktiskt nu när jag tänker efter.

Av Erika - 4 mars 2010 21:43


Enjoy!

Av Erika - 4 mars 2010 21:14

Lite nostalgi blandat med lite ålders nojja. Varsågod!







Av Erika - 4 mars 2010 20:52


Ikväll har jag varit ute och sprungit lite så nu e jag nyduschad och håller på och torkar. Åh när man torkar måste man hitta på nått ju så jag gick in på aftonbladet och hittade bland annat lite om Nicklas Wahlgrens bröllop. Asså om jag får säga det själv så verkar deras familj snäppet vrickad.

För de första e alla utom en tjomme i deras släkte skådisar eller kända på annat vis. Nicklas, Linus och Pernilla har tydligen en icke berömd broder. De e la typ enda personen inom fem generationer som inte e populär. Han verkar vettig tycker jag. Visst okej, jag förstår att de har fått stort inflytande av deras föräldrar osv. Men jag hade inte tyckt de var särkillt skoj om min familj i fem generationer till skulle bli slaktare eller jobba i storkök. Hur dålig fantasi kan man ha liksom? Anyway. Mina musikval jag gör på bloggen går att diskuteras, men åååh nu fick jag en tragisk idé som bara Erikor kan få....

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards