Alla inlägg under april 2016

Av Erika - 24 april 2016 18:13

I fredags blev det en pubrunda efter jobbet. Jag fick testa en flatline shot för första och sista gången. Det kan vara bland det jävligaste jag druckit. Vid ett svagt tillfälle tyckte jag att det var en bra idé att testa detta, mycket svagt tillfälle. Den innehåller sambuca, tabasco och tequila. Det kändes som att munnen skulle brinna upp! 

Så den borde ni testa! 


 


Idag har jag varit och åkt inlines för första gången i år, kändes bra! Det blev en runda på ca 1½ mil. Det var jätteskönt väder för att åka. Man blir ju lite skadeglad när man ser att ens släkt har snö och vi har strålande solsken. 

Av Erika - 21 april 2016 19:26

Känslan när man har haft ett riktigt lyckat föräldramöte. Jag tycker egentligen inte om föräldramöten, men det här blev riktigt lyckat. Det blev väldigt avslappnat med många skratt från både föräldrarnas och pedagogernas sida.

*Klappar mig själv på axeln*

Av Erika - 20 april 2016 21:39

Jag är alldeles för gammal för att hålla på och dygna som idag. Jag har varit jättetrött och den här dagen är i stort sett bara en massa dimma. Nu, när det snart är läggdags har jag världens energi. Hade det inte varit för att jag ska upp tidigt imorgon så hade jag lätt dragit till gymmet. Så kan det gå ibland. 





Av Erika - 10 april 2016 12:15

Veckan börjades på topp, då jag blev moster till lilla söta Emilia. Ska bli riktigt roligt att träffa den lilla krabaten framöver!

I tisdags var jag på kvällsutbildning med jobbet som bar mycket givande, men var väldigt trött efteråt.

I torsdags var jag på yogakurs hela dagen. Det har en riktigt rolig och intressant kurs som jag kommer ha väldigt mycket nytta av.

I fredags var jag på Vattenhallen i Lund hela dagen. Var väldigt roligt men jag var väldigt trött efteråt eftersom jag inte fick någon rast på hela dagen.

I helgen tar jag bara det lugnt! Det är väldigt skönt att inte göra något speciellt och bara ladda batterierna.

Av Erika - 2 april 2016 21:30

Idag har jag varit och kollat på Allsvenskapremiären för Malmö FF med Louise. Jag fick även titta på hennes nya lägenhet som är superfin plus att den har diskmaskin! Jag vet var jag ska gå med min disk framöver! Mohaha!

Av Erika - 2 april 2016 21:23

Igår hade jag och mina kollegor pubkväll. Hatten av för mina kollegor som anordnade allt, det kommer bli svårt att toppa detta! Det serverades drinkar, mat, efterrätt, dart, dans och pubquiz på puben som Linnea, Faton, Annika och Camilla äger. Mitt lag vann på pubquizen och vi fick finfina priser.
Bra avslut på jobbveckan!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards