Alla inlägg under februari 2016

Bio

Av Erika - 18 februari 2016 19:35

Igår var jag på bio och använde upp mina biocheckar jag fick i julklapp av jobbet. På duken visades deadpool och den var väldigt rolig. Trodde att jag skulle vara dödstrött idag, då jag började tidigt, men tvärtom, det var länge sen jag var så pigg som jag varit idag. Det trodde jag inte, då jag och Jocke var på bion ganska sent. Hoppas jag är lika pigg imorgon.

Av Erika - 8 februari 2016 18:33

I helgen drog jag och Jocke på en, vad han trodde, romantisk weekend till okänd ort. Detta trodde han ju då för att jag hade sagt det till honom. Ganska snabbt insåg han att vi skulle vara i Stockholm eller åtminstone någonstans där i närheten, då vi var tvungna att ta tåget dit, tidigt, tidigt på lördagsmorgonen. Vi hängde en stund i city innan vi åkte ut till Bromma, väl där fick han reda på att han skulle få testa på Bodyflight. Det var inte mycket mer med det, men när han kom ut från toaletten stod inte bara jag där, utan alla hans syskon med respektive hade kommit ner från Skellefteå för att titta på när han skulle flyga. Det visade sig att han hade en fallenhet för detta så han ägde alla andra som flög i samma grupp som honom. Jag själv blev riktigt sugen på att testa på det också. 


På kvällen firades han i efterskott med utgång, middag och lite allt möjligt. Det var en trevlig helg, men allra roligaste var att se Jocke umgås med alla sina syskon, då de sällan är samlade samtidigt. 


     



Av Erika - 5 februari 2016 20:20

Alltså, hur länge står sig ballonger? Hade ballonger på Jockes överraskningsfest den fjärde januari och de ballongerna ser fortfarande lika fina ut som då. Galet, tycker jag!

Av Erika - 4 februari 2016 11:45

Idag har jag gått en grundkurs i green screen, så otroligt roligt! Nu kan jag snart göra massa roliga filmer. Roligaste fritids mötet på länge! Riktigt roligt med fortbildning!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards