Alla inlägg under juni 2010

Av Erika - 30 juni 2010 20:00

Inte för att skryta, men idag har jag hasat mig ner till Ljungnäs och tagit mitt allra första dopp för året. Asså kan ju konstatera att man i första taget inte borde bada så sent för då e de kaaaaaaaaallt. Tro mig jag vet. Brrrr! Men ännu syns de inga tecken på lunginflamation så man ska la inte klaga. Tror allt de här med badning har någonting med åldrande att göra.. för tänk efter! När du var liten så badade du säkert tusen miljoner triljoner gånger på sommaren, de gjorde iaf jag, och nu några år senare så måste man nästan bli tvingad i vattnet även om man bara ska doppa fötterna. De e precis som att dagen då man fyllde 18 så försvann badlusten och man blev mer realistisk på att de FAKTISKT e skitkallt i vattnet. Så gör du inget annat på sommaren än att bada så kan du betrakta dig själv som barn och är de tvärtom? Ja, då e du vuxen!


Simma lugnt!

Av Erika - 30 juni 2010 15:35

Say hello to my little friend...


 

Av Erika - 29 juni 2010 23:45

Dax att sprida lite skugga i sommarvärmen. Imon och på torsdag e jag ledig. Ska bli riktigt skönt med lite sovmorgon må jag säga. Kanske, kanske blir de debutdoppet i havet imon. Åtminstone så ska jag köra Annie dit iaf. Kommer säkerligen sluta med att jag endast doppar fötterna, men man vet aldrig. Bollen e rund så allt kan hända.

Åh på torsdag blir de filmkväll hos en jobbarpolare och och och på fredag blir de...trumvirvel* Malmöroadtrip!!! Längtar!!!


Sådärja nu vet hela världen vad jag ska hitta på de närmsta dagarna. Känns skönt att fått ut de nu. Inser att jag ännu en gång har varit bedrövlig på att uppdatera. Skärpning Erika!! Fansen skriker efter ord, typ. Och jag..jag bara gör ingenting. Ingen action för fem öre.


Ha tålamod, typ!!

Av Erika - 29 juni 2010 22:49

  Kajsa säger NEJ till alkohol!!


  För man måste ju se fräsch ut till sin Top Cat Model karriär!! Easy breezy beautiful covercat!!


 

Mormor smilar upp sig!!


  Medans morsan vattnar rabatterna!


  Annie leker med djävulen!


  Nyklippt gräs by moi. Första turen på den nyinköpta åkgräsklipparen. Fattar inte hur man pallade att kilppa för hand på 11 mannaplan...Vadå ledvärk, ryggskott och allmän träningsvärk liksom??


Hade inte mkt vettigare bilder på lager, men detta får duga så länge!


På återseende!!

Av Erika - 24 juni 2010 00:30

Sitter och snackar med ingen mindre än anna och eftersom varken hon eller jag har ett särkillt intressant liv så här dags på dygnet så tänkte jag försöka slänga upp en liten rakabajsare. Nu förväntar hon säkert ett Daniel westling tal som kommer finnas på löpsedeln resten av veckan, men icke sa nicke Ey! Kom på en sak på tal om broccoli.


Jag åker till Malmö om 8 dagar!! :-D Längtar!!

Av Erika - 22 juni 2010 17:58

Jobb ala produktionsköket. Idag har nästan alla roliga "sommarvikarieveteraner" varit där. Jobbet blir sjukt mkt roligare med folk man kan flumma med. Idag invigdes första turen till pressbyrån på eftermiddagsrasten. Lite av våran grej på sjukhuset att springa upp till entrén i våra fantastiskt snygga outfits. Känner jag folket rätt så lär de bli många turer dit i sommar. För vi e konstiga! Tror man blir sån när man jobbar tillsammans med sina föräldrar. Förra året dansade vi fågeldansen i korridoren för "gamlingarna", sjöng allsång vid rullbandet, hade dörrkortsfighter m.m På fredag och självaste midsommarafton ska utstyrseln i disken bli långklänning/rock spetsat med ett elegant hårnät av bästa sort. Accessoarer till detta kan vara ett enkelt munskydd eller korta randiga armvärmare om man vill se extra tjäck ut.  Detta kommer bli nya sommarmodet för 2010 helt klart.

Av Erika - 21 juni 2010 18:06

Hade sovmorgon idag för att jag fick gå brevid för att se hur de nya maskinerna funkar. Rätt soft början på sommarjobbet, men man ska inte bli allt för exalterad för nu blir de till att börja vid sju resten av sommaren. Yay...

Annars överlag så har dagen varit bra, dränkt i blåbärsoppa så allt var precis som vanligt. Härlig färg på helvita kläder. Slemmigt men mättande.


Peace out.




Av Erika - 20 juni 2010 00:35

Precis hemkommen från en trip på campingen i Lindö, typ några km från där jag bor, och träffat ulle och kompani. Helt klart konstigt att se tjommen som e tre dagar äldre än mig gravid. Mysko känsla asså. Fick hoppa in och jobba några dagar för tidigt på sommarjobbet idag. Var typ kris där, vilket i och för sig inte är särkilt ovanligt, men ändå. Så lite cash i plånboken och en förvarning på vad som komma skall blev de idag. Ska minst sagt bli spännande att försöka lära sig nya maskinena på måndag som inte ens de ordinarie behärskar på vettig nivå. De har helt klart gått tillbaka till maskiner som funkade på 1800-talet. Så vitt jag fick se de så skulle de i stort sätt gå lika snabbt att diska 300-400 patienters disk för hand. Okej, nu kanske jag överdriver en smula, men kan erkänna att jag e glad att jag blev placerad på den minst avancerade platsen på hela bygget. Kommer dock bli lättare efter intron på måndag som kommer ske av ingen mindre än ulle. Komisk nog. Kommer bli sjukt mkt lättare då (hoppas jag iaf).


Med detta sagt så e de dags för bingen.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards