Alla inlägg under december 2014

Av Erika - 29 december 2014 20:08

* Köpte både skridskor och inlines 

* Gick på nätverksträffar

* Lärde mig att man inte ska googla "krokodil" i en barngrupp

* Hade telefonvinkvällar

* Gjorde ett tappert försök att träna på gym

* Varit på flera polisfester

* Firade ett par stycken 25-åringar, inklusive mig själv

* Gick för att äta fondue utan att veta hur man egentligen gör

* Lärde mig äta sushi

* Varit på flera bio, Hobbit, 22 jump street, Captain America m.fl

* Körde geocaching 

* Åkte på drömresa till Bahamas

* Förlovade mig 

* Badade med delfiner

* Körde jetski

* Träffade OTH-Skills

* Tog med en jobbtelefon hem 

* Var på spa

* Var på chokladpåskäggsjakt runt halva stan

* Körde race med buss

* Var på namngivningsceremoni

* Flyttat tre ggr (jobbet, Nydala och Triangeln)

* Krossade ägg över hela bussgolvet

* Var på Limhamns kalbrott

* Somnade ifrån mina gäster

* Höll en tomatplanta vid liv

* Försökte grilla korv med tändare

* Var i Bokskogen där jag fick ärr efter en Ica-kasse

* Malmö fick Expressbuss

* Har fiskat med spö

* Var på maskerad med vilda vesterntema

* Firade jul med snö

Av Erika - 24 december 2014 12:27

Önskar vi från Norrland! Är glad att det blir en vit jul för en gång skull.

Av Erika - 22 december 2014 11:32

God jul på er!

Av Erika - 8 december 2014 14:58

Två inlägg på samma dag, rekord! Har haft städbesiktning på Nydala och lämnat nycklarna idag. Skönt att det är fixat. Nu är det bara lite drygt en månad kvar till nästa städbesiktning, då vi flyttar till Limhamn i januari. Helt ärligt är jag inte supersugen på att flyttstäda igen, tog sån jävla tid igår. 10 timmar tog det och min spontana tanke är att jag aldrig mer vill tvätta ett fönster. 24 fönstersidor, fy fan. Aldrig mer inglasad balkong!..eller jo kanske. Nu ska jag sova.

Av Erika - 8 december 2014 12:33

Det har varit dött här på sistone och det finns en ganska bra förklaring till det. Just nu är jag sjukskriven, i nuläget är det fram till jul men räknar med att det blir längre. Lagom kul. Önskar bara det blir bättre snart..

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards