Alla inlägg under augusti 2011

Av Erika - 31 augusti 2011 19:01

Idag blev jag bjuden på hemmagjord kycklingwrap med andra gojsiga grejer i. Jag tycker personligen att det var himla gott. Bockar och bugar för det. Sen blev det att jag hängde med på trip till Entré...dock fick jag avsluta den lite tidigare än beräknat för att jag blev asvarm. Har suttit med med kylpåsar på kroppen sen dess och jag är fortfarande varm. Har inte feber och jag är inte varm på pannan, men det känns som jag håller på att brinna upp. Jag skulle vilja påstå att det inte är speciellt normalt beteende. Ska käka lite Ben & Jerrys nu och se om jag kan kyla ner mina organ en smula.

Av Erika - 31 augusti 2011 12:08

Jag hade tänkt att gå upp tidigt idag, men det blev inte så för min del. Hade fixat väckarklockan och vaknade som beräknat, men sen skulle jag envisas med att ligga kvar i sängen i tio minuter och sen var det kört. Fyra timmar senare vaknar jag upp och inser att klockan är betydligt mer än vad jag trodde. Dagens planering gick officiellt i spillror, åtminstone de sakerna som jag hade tänkt och hinna med innan lunchdags.

Av Erika - 30 augusti 2011 22:59

Asså när jag hittar min fjärrkontroll till dvdn så ska jag bannemig försöka lista ut hur jag kan sätta ett alarm på den. Jag förstår inte hur jag lyckas, men fjärrkontrollen springer bort allt för lätt. Den är alltid puts väck när jag ska använda den. Herregud, jag bor på 25kvm..hur många ställen kan den ligga på liksom..?

Av Erika - 30 augusti 2011 22:18

Efter djupt funderande så har jag tagit mitt förnuft till fånga och bestämt mig för att sticka till vårdcentralen imon. De har drop-in på morgonen så tänkte kolla om de har tid och ge mig något smärtstillande. Min kropp fungerar uppenbarligen inte som den borde.

Av Erika - 29 augusti 2011 22:40

Idag fick jag besök av Anna som hade med sig presenter till mig. Finns vissa fördelar med att bli gammal asså. Tack så mkt igen! Det blev en sväng på Entré och lite häng med champagne och dyl på dagens schema. Inte fel på en måndag. Nu börjar huvudet bli lite segt så ska försöka dra mig till kos för imon blir det jobb. Är egentligen inte jättepepp på att gå upp vid kl 6 imon, men det är bara att få tummen ur röven och göra det. Övriga saker jag borde komma ihåg att göra imon är att hämta ut ett paket och ringa lite samtal. Chansen att jag kommer ihåg det är ju typ noll så passar på att skriva det här som en liten kom ihåg-lista. 

Av Erika - 28 augusti 2011 20:50

Idag har jag varit i Lund och bakat scones och kollat på film. Har inte käkat scones på hur länge som helst så jag hade totalt glömt bort hur de skulle smaka. Vi slog på stort och käkade ost och drottningsylt till. Mums. Kommer inte ihåg vad jag har gjort mer idag. Sorry.

Av Erika - 27 augusti 2011 14:30

Jag hade en kanondag igår och tack för alla gratulationer. Jag började dagen med en lättare sovmorgon och allt sånt där. Fick en massa småknasiga presenter som exempelvis paketet som tog mig en halvtimme att öppna. Det var nämligen så att personen i fråga inte hade något presentpapper så hon hade tagit en påse och tejpat runt den med brun tejp. När jag hade öppnat den delen så kom en ny påse som var tejpad..12 påsar senare så kom jag äntligen in i till själva presenten som var ett kinectspel. Jag fick även tårta, en shotflaska, en vodkavattenmelon och ett kort på posten. Kvällen spenderades med Louise, Emelie och Malin at my place och sedan utgång. Är ganska svårt att komma in någonstans när det är Malmöfestivalen så jag är jätteglad att vi faktiskt kom in någonstans. Vi hamnade på Chili där det var så galet varmt asså. Avtuppningsrisken var ett faktum. innan vi drog hemåt så blev det fullekäk på Burger K. Ska kolla igenom lite bilder sen och se om det blev någon vettig, men först diskning!

Av Erika - 26 augusti 2011 15:47

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ERIKA! den bästa dagen skall vi ha idag. hurra hurra hurra hurra hurra hurra!!! grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis! grattis.



ballong!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards