Alla inlägg under juni 2015

Av Erika - 20 juni 2015 01:46

Trevlig midsommar!

Min midsommar spenderade jag med Anna, Louise och Lina. Vi handlade käk och plockade blommor, där jag gjorde en stark uppoffring för att fixa blåklint, bara en parentes sådär. Därefter blev det häng hos Anna med kranstillverkning, grillning och annat smått och gott. Le game blev det såklart också!

P.s blomorna såg mer levande ut i början av dagen.

Av Erika - 3 juni 2015 17:15

Hejsan! 


Det är dags att vi börjar prata lite allvar! Varför har de satt röda korkar på Coca cola zero? Vad hände med de svarta? 


Varför har jag inte lyckats varken boka tid eller få pengarna tillbaka på mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år? Det är bara två månader tills det går ut. Låt mig summera, 10 månader senare har jag inte fått någon massage, jag har för bövelen inte ens kunnat boka massagen och jag har inte fått några pengar för det heller, inte än. Jag ger det nästa vecka också, sen blir det drastiska åtgärder... 



Av Erika - 2 juni 2015 10:25

Go on a utflykt they said. It will be nice they said. Vaktar väskor vid ett svinkallt Husie mosse medan kidsen har en aktivitet. Japp, nu börjar det regna också...

Av Erika - 1 juni 2015 18:28

Idag släppte jag bomben till mina kollegor, jag kommer inte jobba kvar till hösten. Jag har fått jobb på en annan skola! Jag har varit lite nyfiken på hur reaktionerna skulle bli när jag berättade och ja, det blev inte riktigt som jag förväntade mig. Så fort jag hade berättat började en kollega asgarva, jag fattade först inte varför, men strax efteråt berättade en annan kollega att han också skulle sluta och börja jobba på, hör och häpna, samma ort. Alla från min skola verkar börja jobba där. Tråkigt med den här dagen var att jag bara hann berätta för fritids och sedan spreds sig informationen som löpeld till övriga kollegor. Finns några kollegor jag gärna berättat för personligen, men men.



Jag ser fram emot hösten och nya utmaningar! Jag tror det kommer bli kanon! 

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards