Alla inlägg under december 2009

Av Erika - 23 december 2009 23:17


Sjukling. Japp de e jag. Åh de suger nått vedervärdigt. Istället för att tjäna pengar får jag lägga ut en massa pengar. Usch och fy och fan! Vill bli frisk, fräsch och framgångsrik. Undrar om de e för sent att önska sig det i julklapp?


Julklappar. Har inte varit särkilt snäll i år, men verkar ändå få lite inslagna saker imon. Plus i kanten på det.


Tv. De positiva med att vara mer eller mindre handikappade i influensatider e att de går massa typiska söndagsfilmer hela tiden. Söndagsfilmer som man kanske inte egentligen hade velat se, men man såg ändå. Mycket tack vare att man inte orkade röra sig de två meterna som behövdes för att nå fjärrkontrollen så de slutade med att man blev tvungen att se filmen. Samma eviga dilemma detta. Att sträcka sig efter fjärrkontrollen eller inte sträcka sig efter fjärrkontrollen - De e frågan!


Gaah! Har inte tid att vara sjuk nu!! Jag har ett liv you know (eller försöker ha iaf) Suck.



Av Erika - 23 december 2009 17:00


Sådär nu har jag varit hos läkarn så nu käkar jag mer hostmedicin. Yaay..?!

Kommer säkert bli en sån där alkolist på hostmedicin..så de slutar med att jag får gå på AA-möten.

-Jag heter Erika och är hostmedicinmissbrukare..!

-HEJ ERIKA!!


men de e lugn enligt apotekaren, skulle inte bli orolig ifall jag får hjärtklappning.

HJÄRTKLAPPNING?!?! Försöker de skrämma livet ur mig eller?

Så om jag itne skriver på VÄLDIGT länge så har jag säkert fått en överdos på hostmedicin och fått en hjärtklappning som resulterade i att svininfluensan visade sig som gjorde att jag hamnade på ett ställe utan trådlöst internet. Så de så!

Av Erika - 22 december 2009 22:57


Live från Rockneby.Vårdcentralen imon bitti..de var den sovmorgonen det. Fy fasen asså. Bra start på lovet, verkligen. Hoppas verkligen att ni har de bättre än jag annars e vi illa ute. Merry X-mas, Jingle bells, snön, skiter fullständigt i hur mkt ni gillar det..You give me fever!

Av Erika - 21 december 2009 21:21



Av Erika - 21 december 2009 17:05


Flummig dag idag!

Nu blir de till att packa och stå i. Kan sätta fem spänn på att tåget antingen kommer vara försenat eller inställt imon. Nån som satsar emot?!

Kan även sätta fem spänn på att jag har drabbats av svininfluensan..attans asså. Nån som har lust att satsa emot där också? Fan jag kan ju bli rik på de här! När folk frågar mig den dagen jag blir miljonär så ska jag ha den här dagen i åtanke. Att allt började med fem kronor på en blogg. Intressant intressant, en ny filmidé kanske? Ska snacka med mina polare i branschen och se vad de kan göra. En skräckfilm om den fruktande femkronan kanske? Låter lite småruggigt tycker ni inte de? xD  Jaja

Nästa uppdatering kommer ske i byn som inte ens finns med på kartan.

R-o-c-k-n-e-b-y-

Av Erika - 20 december 2009 19:24


Drog för att kolla upp vart lägenheten låg idag och nu vet jag i stort sett vart den ligger och på bussresorna hände de lite intressanta grejer.


På vägen dit så fick en tant ryck. Hon var tydligen allergisk mot apelsin och någon på bussen hade ätit en och lagt skalet i en påse. Oh my god människan blev helt galen. Åh de var som apelsinkvinnan sa, hon kunde ju omöjligt veta att nån på bussen var allergisk mot apelsin, men hon förstod tydligen inte detta. Freak !


Sen på vägen hem så fick bussen stå stilla ett tag bara för att de hade hänt en bilolycka i en rondell. Boring!!


Sen insåg jag vart hotellet låg som jag var på med fotbollslaget. Inte konstigt att ingen i city visste vart de låg då.. de ligger ju aslångt därifrån.


Näe nu ska jag gå och tycka synd om mig igen. Bye bye!!



Av Erika - 20 december 2009 18:26


Fy fan. Var inte så uppskattat att jag höll folk vakna inatt. Så de försökte med allt möjligt så att min hosta skulle sluta. Förstår de iofs, har ju hållt de vakna i två veckor i sträck nu.. Fy fan asså. Då mår man dåligt av två anledningar helt plötsligt, första e att mår skit och den andra e att jag får folk att må dåligt också bara för att jag inte kan hålla käften på natten. Kan visserligen inte göra nått åt det, men ändå. Vill så gärna ha en lägenhet nu!! Då hade jag inte haft de här problemet..

Av Erika - 19 december 2009 17:21


Hejsan svejsan!

Idag är det lördag för den som hade missat det. Varit en sväng på stan idag och fixat tågbiljetter och druckit chai.  Chockerande eller hur? xD

Skriver mest de här inlägget för att uppmana alla som vill, att hämta mig på stationen på tisdag. Ska tydligen vara framme 16.53, men eftersom tåget med stor sannorlikhet kommer vara försenat så blir det säkert senare.

Jag e inte så kräsen av mig vid själva hämtandet, men en svart limousine, en bukett blommor, lite champagne och några manliga strippor e väl inte så mkt begärt? Tycker jag låter som en rimligt förslag. Funderade först på om jag skulle begära en häst och vagn med en kusk i svart smoking, men kände att de blev lite väl avancerat så nöjer mig med alternativ 1. Plus att de skulle ta så himla lång tid att ta sig hem med hästen. Man vill ju gärna vara framme innan julen är slut.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards