Alla inlägg under december 2009

Av Erika - 3 december 2009 23:49


Om livet ändå vore som en dvd-film. Då skulle man kunna upprepa stunder man inte vill glömma och uppeva dom om och om igen. Man skulle kunna spola över de som känns ointressant. Man skulle kunna hoppa direkt till de goda bitarna och glömma bort fullständigt vart som hänt innan just denna scenen. Man skulle kunna pausa ifall de känns som tiden går för fort och man inte hinner med och precis motsatsen ifall man har görtråkigt. Livet borde vara som en dvd-film helt enkelt.



Av Erika - 3 december 2009 21:31

Kan nu som relativt ny malmöbo säga att jag har tagit fram plånboken och åkt parisehjulet på stortorget. Måste erkänna att de var lite småcoolt. Massa lysen överallt, de var mörkt på himelen, snön börjar falla och när man kollade ner så såg man massa barn som åkte på isbanan. Måste erkänna att de skapades lite julkänsla i de ögonblicket.


Ledig imon, visning på lördag sen bär de av till Växjö! Man kan helt enkelt inte klaga på helgen. Men har en jobbig känsla över att de kommer gå väldigt snabbt dessvärre. Dagarna går för snabbt nu för tiden. De var bättre på den gamla goda tiden när en dag kunde kännas som två veckor. Då hann man iaf göra nått under dagarna.

Av Erika - 2 december 2009 17:36


Jaha då fick man se Reinfeldt på skolan också. Man missar mig precis på videon på sydsvenskan. Attans. Här försöker man bli lokalkändis och vad gör dom? Jo, de klipper bort precis där jag är. Måste personligen säga att de inte var så spännande. Man la mer märke till alla jädra poliser än själva huvudpersonen. Skulle vilja ge våran "kära" Statsminister ett lite tips med inspiration från Victoria Beckham...

Seriöst le lite! Gå en kurs som visar hur man ler!! Man blir så fruktansvärt inspirerad av en tjurgubbe att de inte e klokt. Verkligen...NOT!


En annan nästan lika intressant sak som hände mig i dag var att jag blev attackerad av ett filpaket. Mötte en bil som körde på ett filpacket med fil i oh det splashade rätt så rejält. Överdriver iente nu när jag säger att de var en decimeter från att jag blev nergeggad. Ibland ska man ha tur.

Av Erika - 1 december 2009 17:21


Ibland blir jag imponerad hur trög jag kan vara..

Hade bokat tvättid den 31 november.. problemet e bara att november bara har 30 dagar!!! Härmed tar jag på mig dumstruten. E tamefasen bara jag som lyckas med nått sånt. Haha.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards