Alla inlägg under september 2011

Av Erika - 30 september 2011 16:00

Imon är det oktober. Idag ligger det halvnakna människor och solar på gräsmattan. Orealistiskt.

Av Erika - 30 september 2011 15:08

Nja, näe observationen var inte så spännande asså. Grejen är såhär, jag har två handledare på samma skola så jag hade ringt och sökt båda, men ingen var i närheten så jag frågade den som svarade om det var ok att jag kom och sånt. Å ja det var lugnt, men hon hade glömt och säga att jag skulle komma och hon har tydligen bytt avdelning, samt att avdelningarna ibland tar varandras telefoner så ja det blev pannkaka av allt. Rörigt är adjektivet jag söker. Fick typ det jag ville ha iaf så man får la vara nöjder.

Av Erika - 30 september 2011 12:29

Inväntar tiden för att dra och göra en observation på min partnerskola. Motivationen är lika med noll. Skulle ha fixat massa saker i förmiddags, men somnade inte förrän väldigt sent så ni kan ju gissa hur bra det gick. Hoppas att observationen går snabbt så jag hinner med lite andra saker idag. Snart är det dags för fredagsmyyyyys!

Av Erika - 29 september 2011 22:36

Torsdag är det idag ja. Vad tusan har jag hittat på idag? Hade en bra föreläsning som gör att jag kommer tänka på motionerande mammor med barnvagnar på ett helt nytt sätt. Efter plugget bar det hemåt och en chill kväll uppenbarade sig med lyxig middag och trevligt sällskap. Är ganska trött så jag vet i fasen vad jag ska skriva mer. Älskar att vara trött vid den här tiden. Morsning!

Av Erika - 29 september 2011 22:22

Gårdagen bjöd på allt utom plugg. Först blev det stan och fika (såklart) sen friskis och svettis och efter workouten så bjöds det på flashig middag hos Anna. Var ganska länge sen jag var på friskis och det kände jag av. Fan vad trött jag blev asså. Inser att min koordinationsförmåga inte är vad den borde vara. Går bra när man gör en grej med fötterna, men när man ska slänga in armarna så blir det bara knasigt. En liten småkomisk grej, som egentligen bara berör mig, var att tjommen som tog betalt tydligen hade samma personnummer som jag. Vad är oddsen liksom? På vägen hem så blev det bara en massa snackande på danska efter att vi stött på en dansk vid busshållsplatsen. Är ganska skoj att fejka danska när man är trött och skrattfaktorn blir ett faktum. Det er jo mærkeligt ikke? Jeg kan ved gud ikke begribe de.

Av Erika - 27 september 2011 23:32

Som ni kanske märkt i mina tidigare inlägg idag så har jag varit ganska trött. Vem försöker jag lura, jag har varit skittrött på ren svenska. Sov ändå ganska länge idag, men ändå har jag i stort sett varit drogad hela dagen. Har blivit filmtittande och en powernap på typ tre timmar (om det nu räknas som powernap?) Vaknade av att jag var sugen på knaperstekt bacon, men det har egentligen ingenting med storyn att göra. Var för seg för att gå och köpa det så det spelade ingen roll. Hur som helst så fick jag lite energi nu efter åtta-tiden så jag satte mig i hallen och började läsa. Har inte varit och besökt vaktmästaren angående glappgrejen än så ljuset är under all kritik i vardagsrummet/sovrummet/tv-rummet/kontoret. Och och och.. jag har läst ut en hel bok idag. *Klappar mig själv på axeln* Trodde aldrig att det var fysiskt möjligt i min situation. Sen att det inte var en så stor bok behöver man ju inte nämna. Jag är glad ändå.

Av Erika - 27 september 2011 15:51

Asså jag har tänkt på en sak.. ni vet den där trötthetssjukdomen som alla fick efter det där svinvaccinet..? Smittar det? Vet inte vad det är med mig, men jag är ständigt trött och jag tog inte ens den där sprutan. Funderar starkt på att testa Chin jang eller vad det heter (?) som typ är lillbrorsa till Kan jang. Någon som testat det och vet att det fungerar? Skulle verkligen kunna somna nu. Önskar att jag hade all kurslitteratur på ljudbok så jag skulle kunna blunda och plugga samtidigt.

Av Erika - 27 september 2011 13:45

Ge mig styrkan att plugga någon! Det är så tråkigt att läsa.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards