Alla inlägg under juli 2014

Av Erika - 30 juli 2014 12:05

Ligger ner i soffan och ägnar några timmar till att göra ingenting. Tydligen har det regnat hela natten, men jag hörde inte ett ljud. Jag skulle inte höra något om det så var en jordbävning på gång, kanske vid en zombie apocalypse, näe jag hade inte vaknat då heller. Lite tråkigt om man skulle missa något sånt...

Av Erika - 29 juli 2014 22:52

Idag har gjort massa ärenden, eller försökt göra ärenden. Jag har beställt nytt bankkort eftersom mitt krånglar varannan gång jag ska använda det. Jag har vaccinerat mig till Bahamasresan. Himla trevligt folk där, kunde stått och snackat med dem hela dagen. Spa-dagen är bokad, dock inte min förtjänst. Jag har ringt samtal och fixat med lite andra ärenden. Bra dag!

Av Erika - 29 juli 2014 00:31

Asså det här med semester, det tycker jag att jag är väldigt bra på att ha. Om ni frågar mig så är jag rena naturbegåvningen. Idag har jag ätit på gott på Jensen's och ätit glass på glassfabriken och smoothie på green yellow juice bar. Kvällen bjöd på vin och "World tour av Skåne" & "World tour of Scandinavia", ganska awesome kombination. Skrattat som jag vet inte vad. Första riktiga dagen på semestern var inte överjävlig!

Av Erika - 27 juli 2014 22:51

Extrem torka i norr och söder och översvämmning i mitten. Bara jag som blir sugen på hamburgare när man hör det? Torrt bröd i norr och söder och en saftig biff i mitten. Aha, det var bara jag alltså..

Av Erika - 27 juli 2014 15:08

Igår var det grillkväll hos oss. Viktigaste momentet under kvällen var helt klart när tjejerna spöade skiten ut killarna på kubb. Vi hade sååå kunnat spela i VM i kubb...om det hade arrangerats på Öland och inte Gotland. Efter gårdagen kommer jag slippa köpa snacks resten av året. Asså den mängden godis vi har får till och med mig att inte bli sugen på godis.

Tack för igår allihopa!

Av Erika - 26 juli 2014 12:30

Igår hängde jag med Anna och Louise på Emporia och Triangeln. Middagen serverades på Vapiano med ett glas vin. Sjukt gott! Själva shoppingen gick inte lika bra som förväntat men vi fick motion i alla fall. Efter att mina fötter fått vila ett par timmar hängde jag med några grabbar till Fagans och tog en öl. Bra dag helt enkelt. Ikväll blir det grillning för fulla muggar. På återseende!

Av Erika - 25 juli 2014 05:36

Den nyfikna känslan som uppstår när man möts av ett gäng poliser vid portdörren när klockan är 05.20

Av Erika - 25 juli 2014 05:15

Igår värmde jag upp inför semestern och hamnade på Möllan med Catja. Himla trevligt må jag säga. Nu väntar jag ivrigt på att få gå till bussen för att göra min sista arbetsdag innan semestern. Hoppas den här dagen går snabbt!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards