Alla inlägg under juli 2015

BK

Av Erika - 30 juli 2015 14:18

När man beställer ett kids meal, men glömmer bort att säga att man inte vill ha någon leksak.

Av Erika - 27 juli 2015 14:34

Nu har vi lämnat av Matte, Alex och Billie vid tåget. Det har varit en väldigt trevlig vecka! Väntar in nästa gäst genom att dricka juice och två ingefära shorts på green yellow juice bar. Mycket gott med juice, shotsen var väl inte direkt goda men om det håller en frisk så är det värt det. Det återstår att se!

Av Erika - 26 juli 2015 20:07

Idag har vi guidat våra gäster igenom Lund. Det blev domkyrkan, stadsparken, botaniska trädgården och mycket mer. Nu är vi helt slut efter säsongens andra grillning. Matkoma!

Av Erika - 25 juli 2015 00:29

Blir mycket spelande när man har besök, kortspel, sequence, något annat och monopol med Nintendo version. Första gången jag spelar det monopolet och det var helt klart det roligaste hittills. Annars har vi tagit det ganska lugnt idag med en långpromenad. Märker att man har semester nu! Träffade på en kollega idag och jag kan mot all förmodan inte komma på vad människan heter.

Av Erika - 24 juli 2015 13:32

Har besök av Jockes bror med familj, himla trevligt om jag får säga det själv. Det blir väldigt mycket bebismys med lille B, sötaste ungen i stan. Vi har varit och spelat minigolf och mycket annat. Vi har också konstaterat att spöket verkar vara tillbaka. Våra gäster har känt dess närvaro några nätter nu. Spännande!

Bil

Av Erika - 23 juli 2015 10:35

Igår skaffade jag och Jocke äntligen en bil. Det är en Ford focus, en mörkröd sådan, ehm ja, det är väl ungefär så mycket jag förstår. Den ska nog bli bra till mig och mitt körande till jobbet.

Av Erika - 20 juli 2015 21:45

Ikväll har jag varit och åkt inlines med jocke. Gick bättre än jag trodde, men jag kan fortfarande inte stanna. Att däremot störta ner för backarna är jag jäkligt bra på! Blir till att träna nu på semestern.

Av Erika - 20 juli 2015 16:41

Ville bara upplysa er om att jag har mitt gamla mobilnummer igen. Peace out!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards