Alla inlägg under oktober 2016

Av Erika - 27 oktober 2016 21:18

Det var ett bra tag sen jag var här sist. Det har hänt massor sen sist! Livet som gift är fullt upp. Det finns ingen chans att berättta allt som hänt så jag skiter i det.


Just nu gör jag en ofrivillig "detox", imorgon har jag varit utan mobil i TRE veckor!!! Första veckan var absolut jobbigast, nu börjar jag vänja mig. Det som är riktigt jobbigt med att vara utan telefon är att man inte kan ringa till exempelvis jobbet om man sitter fast i trafiken. Man kan inte registrera sig på egentligen någonting, inte beställa något för alla aviseringar sker via mobilen. Man kan inte swisha till folk. Sociala medier är helt borta tills man kommer till en dator. Mail likasaå. Man är körd om man vill kontakta någon när man är på vift. Antalet gånger man har googlat är nada. Spel på mobilen är uteslutet. Tror ändå att det är ganska nyttigt att vara ifrån mobilen lite, inte i TRE veckor, men lite i alla fall. 


Imorgon är sista dagen på jobbet innan en välförtjänt semester på några dagar! Längtar!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards