Alla inlägg under september 2014

Av Erika - 29 september 2014 20:19

Ikväll blev det Jensens med Anna. Himla trevligt ska jag säga er och mätt är jag också. Kommer bli svårt att sova i den här värmen sen....

Av Erika - 26 september 2014 22:29

   

              

Av Erika - 26 september 2014 22:23

När mannen är på blåljusfest, vilket jag har lärt mig är en fest för alla som kör med blåljus, passar jag på att tvätta. Efter 6/½ timmars tvättande fick jag ge upp. Det roliga är att det fortfarande är ganska mycket tvätt kvar i tvättkorgen. Förstår inte riktigt hur det är möjligt. Då ingen ville tvätta denna fredagsafton kunde jag använda tre maskiner och det underlättade en del. Skönt! Ligger en massiv tvätthög i soffan nu, lagom inbjudande. 

Av Erika - 26 september 2014 17:54

Stunden är kommen. Dags att berätta Bahamas top 5. 



1. Min förlovning 

 

 


2. Jag träffade Skills från One Tree Hill. 

 

 



3. Vi träffade nya vänner 

 

 

 

 

4. Vi badade med delfiner på denna fina ö

 

 

 

 

5. Vi var på två Booze & Cruise 

 

 


AW

Av Erika - 20 september 2014 14:27

Igår blev det första afterworken med nya kollegorna. Vi var på Paddys och sen drog "ungdomarna" vidare till möllan. Säger bara en sak, det är såhär kvällskonferenserna borde se ut. Drinkar, god mat och minimalt lite jobbsnack. Awesome! 

Av Erika - 20 september 2014 13:35

Efter ett par helt underbara veckor på Bahamas försöker jag nu återgå till verkligheten. Jet-lag har jag utan dess like, har inte vant in mig när jag borde sova och sånt än. Om paradiset skulle ha ett namn skulle det heta Bahamas. Helt fantastiskt! Två veckor där är helt klart att rekommendera! Folket där är supertrevliga, värdret är kanon och drinkarna är utsökta. När vi kom till Kastrup på vägen hem visade det sig att min väska var kvar i Miami, men nu kan jag gladerligen säga att jag har fått tillbaka den, några dagar senare. Jag skulle kunna skriva ett helt examensarbete om vad vi har gjort och sett, men ska försöka ta det lite pö om pö istället. Återkommer med bilder text och musik en annan dag, måste gå igenom alla först. Håll dig uppdaterad. 

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards