Alla inlägg under juni 2014

Av Erika - 25 juni 2014 21:26

Ikväll var jag på bio och såg 22 jump street. Den var riktigt bra så den kommer inhandlas vad det lider. Allmänt verkar det vara en bra biosommar i år. Det gillar vi!

Av Erika - 25 juni 2014 13:08

Blev extra glad när jag kom innanför dörren idag, det låg nämligen ett paket till mig där. Mitt intresse blev genast stort när jag såg att det stod godisboxen på. Tusen tack syrran!

Av Erika - 24 juni 2014 16:29

Bara för att det nästan är lillördag..

Av Erika - 23 juni 2014 21:22

Jag tror nästan att tjommen som tog mina prover idag skrev historia, jag kan inte minnas en enda gång det har hänt att de lyckas sticka rätt på första försöket. Han klarade det och det var ändå samma tjomme som sist. Skönt att det gick smidigt. Om de inte får reda på vad det beror på snart så kommer jag sjukskriva mig. I helgen tog jag bara mig upp ur sängen vid mat och toalettbesök, var fysiskt omöjligt att vara uppe utöver det. Idag fick jag verkligen kämpa med att hålla mig vaken tills sista barnet gick på jobbet. Det här är inte normalt någonstans, MEN jag har inte haft myrkryp på över en månad. Skål på det! 

Av Erika - 21 juni 2014 15:31

Jag funderar på om jag verkligen behöver gå upp ur sängen idag, har redan legat här i 14 timmar så kan lika väl fortsätta. Det är väl snart dags för mig att sova middag ändå. Undrar vad den här tröttheten beror på alltså. Jag är ändå stolt över att jag höll mig vaken till 02 i natt. Tack för gårdagens balkonghäng... & kaffet!

Av Erika - 19 juni 2014 23:13

Idag fixades allt till midsommar, kommer bli najs! Tycker lite synd om Louise för jag lyckades somna när hon var hemma hos mig idag. Tvn sattes igång och sen var det kört. Snacka om att vara tråkigt sällskap. Hoppas och SKA vara bättre sällskap imorgon. Lovar!

Av Erika - 18 juni 2014 21:27

Nu är det bara sex dagar kvar på mitt jobb, sen byter jag arbetsplats. Ska bli skönt när vi kommer i ordning, just nu är det bara en massa flyttkartonger överallt. Känner spontant att om den här fritidspedagogsgrejen inte skulle funka så skulle jag kunna öppna en egen flyttfirma. Känner mig grym på att vika flyttkartonger, jag skulle rent av vilja kalla mig för en expert.


Övrig viktig information, min tomatplanta lever fortfarande. Vet inte om jag har berättat det men jag fick en tomatplanta av en kollega för ett tag sen, tror jag fick basilika, timjan och oregano också, de ser relativt levande ut dem också. Jag är ingen vidare på det här med kryddor. 


Slut på viktig information.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards