Alla inlägg under november 2012

Av Erika - 30 november 2012 20:42

Satt nyss en tjomme på samma buss som mig som var löjligt lik skills i oth. Han pratade engelska och när han sa "my dawg" blev det nästan creepy.

Av Erika - 30 november 2012 16:37

Måla med slajmfärg - en succé.
Måla med diskmedel -aldrig mer.

Av Erika - 29 november 2012 23:52

Jag har, enligt aftonbladet, tydligen bott på gatan där Malmös dyraste lägenhet finns.


Malmö

1. Sergels Väg 57 031 kr/kvm


Jag har absolut ingen bra förklaring till varför jag nämner detta. Det kanske är ett resultat av tristess.

Av Erika - 29 november 2012 23:23

Idag fick jag för mig att göra en låt tillsammans med mina barn. Jag slängde fram gitarren, fixade en melodi och barnen hjälpte mig med en text. Det blev ingen världshit, men var mycket uppskattat av både mig och barnen. Problematiken är att den klingar i mina öron hela tiden nu.

Jag har även varit hos Anna och firat henne lite grann. Det bjöds på både pizza och tårta. Me like.

På vägen hem var jag generös och sponsrade en klassresa genom att köpa en slags läkerol för 25:-. Ibland kan jag vara snäll.

Av Erika - 28 november 2012 19:13

Har två anställningsintervjuer inbokade nästa vecka. Jag väntar även svar på min förra intervju. Rektorn som ringde mig nyss var riktigt trevlig.  Damn, jag är populär xD haha. Paniken över att vara arbetslös i januari minskar sakta. Vad glad jag är nu. Önska mig lycka till på tisdag och fredag nästa vecka.

Av Erika - 26 november 2012 20:24

Om man råkar ha tagit sönder ett USB (saken man sticker in i datorn har lossnat från det man håller i), kan man laga det då och i så fall var? Finns väldigt mycket bra saker på detta USB som jag helst inte vill mista. Någon som vet?


Av Erika - 24 november 2012 21:55

Jag fick en smärre hjärtattack nyss. Jag skulle gå in hämta en grej på toa och helt plötsligt så flög skyddet för fläkten ner mitt framför ögonen. Jag var inte riktigt beredd på det så hoppade till som jag vet inte vad. Tillfällighet att den ramlade ner eller var det ett spöke? På Rönnen kan man aldrig veta.

Av Erika - 23 november 2012 14:00

En fjärdedel är avklarad. Det har gått fort. Min handledare har vabbat mån-tors så idag var första dagen jag träffade honom. Det var ett fantastiskt bra slut på veckan. Öppnade idag vid kl. 6 (=jobbigt tidigt att gå upp idag), men att sluta 13.15 en fredag är inte fel alls. Jag har inte gjort mycket vettigt idag. Duka fram frukost, kolla på lilla aktuellt, hålla i en diskussion, dansa, äta popcorn samt ha planering. Väldigt skönt eftersom gårdagen var en smula påfrestande. Nu välkomnar jag helgen!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards