Alla inlägg under mars 2015

Av Erika - 31 mars 2015 23:40

Det är inte många som får betalt för att sova på arbetstid, det får jag. Så fiffigt är det när man fritidspedagog! I natt har vi övernattning på fritids och efter en lyckad kväll är det dags att försöka sova. Det finns inte bara negativa saker med att vara lite sjukskriven, i och med detta får jag ett eget rum, utan ungar med sockerkickar. Tur för mig! Hoppas bara att ingen går på toaletten inatt för då kommer lyset i korridoren lysa hela natten. Ångrar mitt val av rum lite grann, men är glad ändå. God natt!

Av Erika - 31 mars 2015 16:50

Tacksamt när man lånar kollegans bil, behövde inte ändra en enda inställning. Länge leve kortisar!

Av Erika - 20 mars 2015 07:57

Av Erika - 17 mars 2015 22:07

Asså jag tror nästan att en gammal klasskamrat från högskolan stalkar mig. Hen är mycket aktiv på fejjan och skriver ofta om arbetstider osv. För det första har hen haft exakt samma schema som mig väldigt länge, hen har haft semester samtidigt som mig och nu har hen varit sjukskriven i samma takt som mig, av samma anledning som mig, fast jag är tre dagar före henne i upptrappningen till 75%. Tycker att det nästan är lite läskigt. Härmapa!

Av Erika - 17 mars 2015 16:21

Bara 86 dagar kvar till sommarlovet!

Av Erika - 16 mars 2015 17:34

Kan djupt rekommendera att börja handla där jag handlar, får massa rabatter och gåvor hela tiden. Har bara handlat där i två månader men är ändå inne på vårt sjätte gratispaket med kaffe för att bara nämna något. De tar verkligen hand om en. Varför bladdrar jag på om detta? Jo för idag fick vi massa extra rabatter igen.


Vad är annars nytt i mitt liv? På onsdag kommer den stora prövningen för då börjar jag jobba 75%. Hoppas att jag inte kommer vara så död som jag förväntar mig att jag kommer vara. Håll tummarna! Bara väntar på att bli helt återställd så man kan börja få en normallön igen och börja spendera massa pengar. 

Av Erika - 15 mars 2015 13:46

Vad man får om man förvarnar mannen för kommande vecka. Vet inte om det mest är för min skull eller för hans...

Av Erika - 9 mars 2015 16:21

När man går till tandläkaren och det blir mycket billigare än förväntat, awesome känsla!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards