Alla inlägg under maj 2014

Av Erika - 29 maj 2014 20:31

Dagarna går så fort att jag knappt hinner säga god morgon innan det är god kväll. Idag har jag varit och promenerat en del i Limhamn och Hjärup, mysigt. Varit inne i de färgglada husen som man kan se från tåget. De ser inte riktigt ut som man förväntade sig. Newsflash!! Det är inte flera hus, det är ett och det huset ser ut som en lång studentkorridor inomhus. Otippat tycker jag och lite random fakta.  Jag har fixat inresegrejsimojset till USA så nu saknas bara vaccinationerna sen är allt fixat inför Bahamas. Nedräkning pågår... Jag har beställt maskeradkläder till en sommarmaskerad med vilda västerntema. 

Av Erika - 26 maj 2014 15:50

Har blivit ombedd att skriva om en låt som kidsen ska sjunga på avslutningen. Hade underlättat om jag hade hört låten innan. Nu är kvällen räddad!

Av Erika - 24 maj 2014 11:11

Igår på jobbet var vi på utflykt och dessvärre fick jag stå i ungefär samma vinkel under hela vistelsen. Grejen är ju den att det var sol igår, ganska mycket av den varan också, och i och med att jag inte kunde hitta min solkräm så blev jag rejält bränd. Jag känner mig inte det minsta sexig i mina fyra nyanser av rosa. Över till det positiva. Asså jag har då aldrig sovit så gott som inatt, det var  mycket avslappnande med en värmande känsla på kroppen. Jag vaknade visserligen till vid några tillfällen, men jag låg helt avslappnad i sängen i, hör och häpna, 18 timmar. Chesus, rekordvarning! Jag gick visserligen och la mig med huvudvärk så det kan bero lite på det också, men ändå. Jag avslappnad i 18 timmar, om det inte är ett mirakel så vet jag inte vad det är. Önskar att den här känslan infaller sig när jag ska ut och flyga i september.

Av Erika - 20 maj 2014 22:25

Det känns lite wierd när man måste gå ifrån gymmet p.g.a att man håller på att somna. Känns inte riktigt rätt.. och med tanke på att jag redan sovit massa extra idag så förstår jag det inte alls. 


Dagens ungdom - bara sover hela tiden.

Av Erika - 20 maj 2014 18:59

Det är farligt att sätta sig ner efter jobbet. Jag råkade sova middag i fyra-fem timmar så det blev inte mycket vettigt gjort idag. Det var jäkla gutt att sova i och för sig. 

Av Erika - 18 maj 2014 18:58

Nu sitter jag på snälltåget på väg hem till Malmö. Jag har haft en bra helg och precis som alla er andra hade vi fint väder. Känner mig något avundsjuk på värdparet som hade ett hus med tre toaletter (!), två duschar, ett badkar och en bastu m.m Fan en av toaletterna var större än min lägenhet på Rönnen. En bra helg, men nu ska det bli väldigt skönt att slippa sova på luftmadrass och gå tillbaka till vardagen. Hoppas på en skön vecka!

Av Erika - 15 maj 2014 20:12

Hej bloggen!


Man skulle ju kunna tro att jag inte har bloggat för att jag har fullt upp med att leva mitt glamorösa liv, men det är raka motsatsen. Jag har sett serier, filmer & mer serier. Igår invigde jag mina inlines. Vad ska man säga... efter mindre än fem minuter satt jag på gumpen. Men, det var också enda gången jag ramlade. Visst körde jag ut i gräset ett par gånger, mötte en gubbe som sa att han inte vågade cykla bredvid mig och jag använde Jocke som bromskloss, men jag ramlade bara en gång. En mycket långsam och graciös kraschlandning. 


Idag försökte jag hitta en namngivningsceremonisoutfit på Emporia, gick sådär, hittade massa andra saker men inte just det. På lördag ska jag upp till Norrköping och hänga på en sån ceremoni. Det blir säkert bra, vet inte riktigt vad man gör på en sådan, vet väl knappt vad man gör på ett dop heller i och för sig. Sist jag var på dop var för typ 14 och 16 år sedan och det enda jag har ett svagt minne av är att det serverades flygande jacob till middag, tror jag... 




Av Erika - 9 maj 2014 21:36

Idag har jag gjort följande saker: Ätit dumle cupcakes, ätit daimcheesecake och ätit snickerskaka. Det är typ allt. Frosseri pågår...

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards