Alla inlägg under februari 2010

Av Erika - 28 februari 2010 23:01

Är dyngsur tack vare att en biljävlel splashade en två-tre meter bred vattenpöl på mig. Den jäveln gasade upp också! Fucking as! Hade jag hunnit se reg. nummret så hade han fått en så stor stämning i röven att han inte hade kunnat gå på veckor. Fan vad sur jag blir!! Jävla tur att jag bara skulle hem för annars hade de tagit hus i helvete. Gaaaaaaaah! Fan vad förbannad jag blir!! De var en typisk splashning som man ser på filmer. En överdrivet stor jävel. Tro mig när jag säger detta.. de e inte lika kul i verkligheten som de ser ut på tv. De e jävligt mkt blötare!!!

Av Erika - 28 februari 2010 12:50

Hittade inget strunt på internet så kände att de var dags att jag högg in lite. Denna söndagen kommer bli en "äkta söndag"tror jag. Film, chill, äta upp massa rester, mysbralls, kanske träffa någon rolig människa. Idag e också den femte dagen utan världens alla onyttigheter. Lite glad över att jag har klarat mig så länge, men ska erkänna att de inte har varit lätt. Jag har nog aldrig haft så tråkigt liv någonsin. Vad gör nyttiga människor om dagarna?


:P

Av Erika - 27 februari 2010 19:26


Igår så stängde jag på min VTF plats. Hur boring kan de bli att jobba till 18 på en fredag? Men nu e iaf alla mina fältdagar avklarade så nu kan jag luta mig tillbaka och blicka framåt.


Igår blev de även utgång på Breeze. Alltid lika skoj. Vårt nya ölspel e så fruktansvärt klokrent. Av någon anledning får jag alltid dricka som en dåre och alla andra också. Utan tvekan de bästa ölspelet som finns. Vill ni veta hur de går till? Bjud mig på fest så kan jag visa!!


Idag på den sk. bakisdagen så var Anna och jag ute och gick vid slottsparken. Mycket bra initiativ må jag säga. Nu behöver man inte motionera mer denna veckan. Faan de e ju bara en dag kvar. Jaja. Där vi såg nått som vi tyckte var konst på hög nivå. Med hjälp av en fontänlikannde vattensprutande grej så blev de ringar i isen.


  


Malmö e ikväll fylld av massa läskiga melodifestivalen människor. Kanske e säkrast att hålla sig inne ikväll då. Man vill ju inte attackeras. Kalabalik på busshållsplatsen räcker för mig.

Av Erika - 25 februari 2010 22:28

Idag har jag... låt mig tänka efter..vad fasen har jag gjort idag? Minnet e kort, men bra. Jo, nu gick de upp ett ljus.


Skoldag ända till 3!!! Man blir läskigt van vid att bara gå två timmar per dag så när man går en, två, tre... sju timmar så blir man lite smått förvirrad. Men kämpade igenom mig dagen med gott sällskap.


Efter skolan blev de en sväng på triangeln. In och ut för att sammanfatta de kort. Sen avslutades kvällen med Mariah Carey.


Som någon slags positiv vind så ska jag säga att jag e stolt över alla mina vänner...Dom i skolan, dom utanför skolan, dom som finns på annat håll. Hade ni haft lite vett så hade ni inte umgåts med mig. Ni e ju på en helt annan nivå. Sluta aldrig vara så awesome! Eller förresten gör de.. ni får mig att se mindre grym ut xD



Av Erika - 24 februari 2010 18:44

Jahåni. Då e snart dag 1 avklarad. Fy fan! Tror aldrig jag tuggat så mkt tuggummi i hela mitt liv. Har lite samma känsla som när jag tappade mobilen. De känns helt enkelt som att nått saknas. Fan! Måste sysselsätta mig på nått sätt. Gaaaaah!!


Idag har jag tillsammans med min grupp spelat nitendo DS. De var lite lätt beroendeframkallande. Skoj helt enkelt. Men nått som var ännu lite skojigare var när vi spelade "massive music quiz" på facebook. Checka in de vetja, men tryck in "hits US" de e enklast för oss svenskar. Anyway... Fyra viljor, fyra galna människor och fyra panikartarde lärarstudenter. De var de som skapades när vi hysteriskt försökte komma på artister och låtar. Borde vi göra om tycker jag allt. Garvade så megamycket att apelsinjuicen jag höll på att dricka kom igenom näsan istället för ner i magen. Rekomenderar starkt att inte slänga juice i näsan, ifall de e nån här som här som har funderat på detta. Efter denna zoo-liknande situationen så kunde vi äntligen åka åh intervjua en Taekwando människa. Dock tog de en rätt bra stund innan vi kunde sansa oss och bege oss in i lokalen som proffessionella radiopratare.


Senare på kvällen skulle jag träffat Anna, men blev inställt. De slutade med att jag hoppade av vid MAXI för att leta film efter intervjun. Vem e de inte som kommer och skrämmer livet ur mig? Jo, Anna såklart! Vadå lustig timing? Telepati? eller e helt enkelt MAXI metropolernas metropol?

Av Erika - 24 februari 2010 08:36

E du deppig och mår dåligt i allmänhet?! Gör du allt för att hålla dig ung och vid liv? LUGN!!! Du kommer bli lycklig vid 74 års åldern. De e en av artiklarna på aftonbladet idag.


Känns underbart skönt och höra! Har bara 54 år kvar tills dess. Positivt tänkande or what? Helt plötsligt kände jag mitt rätt ung.


Idag e första dagen på mitt nya liv de närmsta två veckorna. Förhoppningsvis blir de fler. Kan la inte direkt säga att jag märker av en stor skillnad just nu.  Men men, de e som jag har börjat säga; " Första pannkakan blir alltid kass.."


Nu blir de till att dra till och göra radioreportage och spela spel. Hahaha I know! Vi har i uppgift att spela dator/ tv-spel. Kanske kan kännas lite udda. De var i alla fall min första reaktion. Men diggar den uppgiften.


Bye bye bye

Av Erika - 23 februari 2010 17:06


Sådärja. Nu har jag betalat och fått de som ska förändra mitt liv. Från och med imon får jag inte röka, inte käka skräpmat och framförallt inte dricka nån cola på väldigt länge. Kommer bli som en chockpistol rakt i ryggen. Men vill man vara fin får man lida pin. Helt klart ett bra sätt att trappa ner på. Därför kommer jag ta ett sista farväl av godsaker ikväll.


I know you well, I know your smell. I've been addicted to you. Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been the one. You've been the one for me.

Av Erika - 22 februari 2010 20:27


Tja! Sitter och funderar på om man skulle ut och gå en sväng eller inte. De e en svår nöt att knäcka. Att gå eller inte gå, de e frågan!! Borde verkligen gå ut och få lite luft för som ni ser på bilderna nedan så börjar jag bli lite lätt uttråkad.


   


De var förhoppningsvis allt för mig idag. Känner att de har blivit många meningslösa inlägg idag. Bättre lycka nästa gång för mig.   

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards