Alla inlägg under oktober 2013

Av Erika - 29 oktober 2013 16:12

Här sitter jag och funderar över svåra intervjufrågor som jag kan ställa till min framtida kollega. Jag vet på ett ungefär hur personerna som ska intervjuas är, eller rättare sagt så har jag skummat igenom deras CV och personliga brev. Kommer ni på någon riktigt klurig fråga så hojta till vetja. Jag har en del kluriga på lager men det skadar ju inte med fler. Nästa vecka kör vi, dags att ge igen för alla jobbiga anställningsintervjuer man själv har varit på! Mohahaha!

 

Av Erika - 28 oktober 2013 20:34

Helgen i Kalmar var trevlig med allt vad det innebär. Dock var det lite trist att vi skulle fira Annie i samma veva som en storm skulle passera. Jag har haft semester idag så jag stannade tills idag, men halva min semsterdag har gått åt till att försöka ta mig till Malmö. Det tog mig sex timmar att komma hit, men nu är jag här i alla fall, hade jag tagit ett senare tåg hade jag blivit fast. Ibland ska man ha lite tur! Jag kan väl ärligt säga att det var en utmaning för mig att sitta still så länge.


Blåser ni bort?



Av Erika - 26 oktober 2013 17:24

Jag sitter fast på tåget, typ en-två kilometer från stationen, för att det är strömlöst i hela Kalmar. Yay....Här lär jag få sitta ett tag.

Av Erika - 26 oktober 2013 14:20

Idag är det lördag och jag sitter på ett öresundståg till kalmar. Igår blev det spelkväll och det var skoj. Jag har kommit på att jag inte kan hitta på saker när jag öppnar för jag blir helt död. Aja, kalmar ska jag snacka om nu. Annie fyller snart år så det blir till att fira henne. Jag har semester på måndag så det känns kanon! Men sen öppnar jag på tisdag och stänger på onsdag, torsdag och fredag. Det kan nog bli intressant. Nu är jag i Höör så nu ska jag göra lite nytta. Vi hörs!

Av Erika - 20 oktober 2013 16:45

Min mobil har krånglat så in i norden den senaste månaden så idag gick jag och skaffade en ny. Det blev en Samsung galaxy s4 och jag trivs jättebra med den. Det är alltid lika skoj och undersöka och hitta nya funktioner på nya grejer.

Av Erika - 18 oktober 2013 18:00

Det här har varit en krångelvecka, inte många ting som fungerat som de ska. Nyss löste sig det senaste problemet vilket har varit att jag inte haft en fungerande toalett i nästan ett helt dygn. Det var skitjobbigt men jag är glad att det löste sig. Ha ha. Men nu tar jag helg ovch räknar med att allt flyter på som det ska. Botten upp!

Av Erika - 16 oktober 2013 19:00

Jag önskar att varje dygn hade 30 timmar! Jag hinner inte alls med allt jag borde göra. Ta idag som exempel, jag kom hem från jobbet för 45 minuter sen, nu måste jag äta något, sen blir det duschen och hux flux är det dags för sängen. Tradigt värre! Den här dagen har det varit fullt upp, en kollega var ledig och hennes vikarie var sjuk och vikariens vikarie blev också sjuk. Måste erkänna att det är lite komik över det hela. Skönt att det snart är helg igen!

Av Erika - 15 oktober 2013 19:44

Då ska vi se, i helgen hade jag besök av Ida och José och det var trevligt. Jag fick en försenad födelsedagspresent i form av en blu-ray så nu är även jag uppdaterad. Sjukt otippat och sjukt glad blev jag. Jag fick även hjälp med en hel del grejer som jag inte riktigt minns i nuläget. Vi hittade på saker i lördags och tro det eller ej, vi hittade på lite saker även i söndags. True story.



Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards