Alla inlägg under oktober 2011

Av Erika - 31 oktober 2011 23:08

Blev inte så mycket fotboll ikväll. Vi gick dit och insåg att idrottshallen var under renoveringsarbete så vi fick traska hem igen. Vi fick en promenad på sammanlagt 30-40 minuter, men var ganska surt när man hade velat spela fotboll i en timme också. Aja, då får man helt enkelt tagga extra mycket till nästa gång.

Av Erika - 30 oktober 2011 21:12

Nu har jag, Daggberg och Ted (tror jag han heter) städat och skrubbat hela entrén, hallarna och hissarna. Tog oss två timmar så nu är man lagom slut. Känns som jag har städat för hela året. Surt dock att folk går in och ut hela tiden så det kommer nog inte se lika fräscht ut imon. Men sjukt bra jobbat pojkar!

Av Erika - 30 oktober 2011 12:18

Maskeraden igår var helt klart annorlunda...

Av Erika - 29 oktober 2011 23:09

Goes maskerad nummer 2 denna helg.Asså shit en tjomme där nere kommer jag drömma mardrömmar om. Statan så läskig. Tufft!

Av Erika - 29 oktober 2011 18:23

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Erika - 28 oktober 2011 12:25

Nedräkningen har börjat till maskeraden ikväll. Ikväll kommer fyran krossa allt festmotstånd. Längtar på att se vad alla är utklädda till. Nu har jag inte tid att sitta och slöa längre för nu ska det städas och fixas. Vi ses ikväll!

Av Erika - 26 oktober 2011 02:00

Ogillar myrkrypningar starkt!! Framför allt vid den här tiden på dygnet..

Av Erika - 25 oktober 2011 23:01

Tjenixen! :)

Idag har vi haft värst djupa dagen i skolan. Har bara snackat om djupa ämnen som barnmisshandel, drogmissbruk vid förskoleålder och andra hemskheter. Men mitt i alltihop så hörde en gammal klasskamrat till Anna och mig av sig och sa att hon hade en kusin vid Mig.verket som ville ta sig till tåget. Kruxet i det hela var att han inte kunde varken svenska eller engelska. Har ni någon gång försökt snacka i telefon med någon med dessa förutsättningar? TRo mig, det är inte lätt. En annan svårighet som vi inte visste om är att mig. verket har två ingångar så vi stod på varsin sida i hopp om att hitta varandra. Vi hittade honom tillslut och släpade med honom på bussen och sist men inte minst tåget. Var lite småakward eftersom vi inte kunde säga någonting till varandra. Även om det var lite problematiskt så var det ändå en kul upplevelse. Åh det känns alltid trevligt att göra en god gärning.


Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards