Alla inlägg under april 2015

Av Erika - 28 april 2015 16:51

Fått massage på jobbet av en duktig kollega. Bra avslut på dagen! Jag är sjukt avslappnad och kommer inta soffläge resten av kvällen. God natt!

Av Erika - 28 april 2015 14:34

När det var 90 dagar kvar till sommarlovet var det ingen på jobbet som gillade min nedräkning. Nu är det bara 44 dagar kvar! Halvvägs! Yay!

Av Erika - 25 april 2015 11:45

Jag har seriöst träningsvärk i både ben och armar efter gårdagens arbetsdag på fritids. Vad gjorde jag? Jag var fotograf på årets upplaga av Småstjärnorna....

Av Erika - 24 april 2015 22:17

Mina nya sätt att koppla av, art therapy och prick till prick. Mycket avkopplande må jag säga.

Av Erika - 18 april 2015 17:31

Glädjen som uppstår när man upptäcker att ens kollega är utbildad massör som erbjuder sig att ta med sig massagebänken till jobbet när jag än vill. Känner på mig att jag kommer slösa bort en hel del pengar på det här. Så. Värt. Det.

Av Erika - 16 april 2015 17:19

Idag fick jag gå upp extra tidigt för att dra till tandläkaren och laga en tand. Det har varit jättekul för jag har varit bedövad hela dagen och sett ut som ett mongo. Som om jag inte såg tillräckligt mongo ut så fick jag under lunchen ingen blodtillförsel till ett finger så den blev kritvit under en lång period, vilket fascinerade många av mina kollegor. Jag har varit dagens skämt men det bjuder jag på. Nu är det skönt att vara hemma och ta det relativt lugnt, håller på att tvätta nu, sen blir det träning och massa slappande. Imorgon är det fredag och det innebär 1. Fredagsfika 2. Glass 3. AW. Har sett fram emot det här grejerna hela veckan. 

Av Erika - 8 april 2015 20:31

Hade en kanonhelg med folket i Växjö. Blev några rundor på Samarkand och massvis, ja massvis med massage, inte på samarkand men hemma. Helt underbart! Som alla gånger man åker iväg så går tiden väldigt fort, men trevligt var det. Skön ledighet med andra ord!

Av Erika - 3 april 2015 11:03

Den där lilla glädjen man får när man har prickat in att lämna stan samma datum som det är sista dagen på busskortet. Tajming! Nu far jag till Växjö! Bye bye Malmö!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards