Alla inlägg under juli 2013

Av Erika - 29 juli 2013 20:36

De senaste två veckorna har jag haft problem med att sova...igen. Nu har jag ju semester så jag överlever men sista veckan innan ledigheten var inte kul alls. I natt fick jag gå ut och gå i två timmar för att jag höll på och bli tokig. För att jag ska få sova ordentligt inatt så har jag varit på en timmes massage, jag har varit ute och gått i fyra timmar och jag har precis kommit upp från ett varmt skumbad. Med dessa förutsättningar hoppas jag att jag får sova minst fem timmar i sträck. *Hoppas*

Av Erika - 26 juli 2013 12:59

Igår var jag på fridays trots att det var en torsdag. Jag käkade typ världens godaste hamburgare och oreo milkshake där. Efter det så drog vi oss vidare till öhm...jag vet inte vad det heter, men en flaska vin blev det där i alla fall. Jag hade en jättetrevlig kväll! Vad som händer idag har jag ingen aning om men det kan bara bli roligare för jag har precis betalat räkningarna. Nu äre freeeeedag!

Av Erika - 24 juli 2013 12:50

Igår var jag på picknick med Anna ute i det fria a.k.a bakom Coop. Därefter kom Caroline och joinade oss en stund. Efter picknicken blev det Victors på lilla torg, väl där blev det oxfile och cheescake för min del. Kvällen avslutades på T.G.I.F med drickar i högsta hugg, med andra ord var det en lyckad dag/kväll!

Av Erika - 21 juli 2013 20:29

Jag förstår inte riktigt vart den här helgen tog vägen. Om man bortser från att jag och Louise drog till en uteservering fredags så har jag inte hittat på någonting alls i helgen. Jag har bara tagit lugnt och tagit igen sömnen som jag förlorade i veckan. Aja, imorgon blir det lite mer hålligång.

Av Erika - 19 juli 2013 19:19

Kära bikt, hallå, hörrö eller vad man nu brukar säga.

Jag har fått lite dåligt samvete för presenter jag gett till folk. Hur kommer detta sig? Jo, en granne (en unge) har fått en leksak som spelar såna där typiska barnlåtar om och om och om igen....Jag kan säga det rakt ut, jag är förbannat trött på och höra dem. Det var då jag insåg att jag har gett ett antal såna leksaker till folk, stackars föräldrar, grannar och alla som inte är döva. Är det nu karman stutsar in? Det värsta är att ungen skriker så fort den är avstängd. Dag 1 på semestern folk.

Av Erika - 19 juli 2013 13:06

Wooooooho! Jag ville bara uppmärksamma dig om att gula sidorna finns på internet OCH att jag har semester nu! Maaa gaad så skönt det ska bli med tre veckors semester nu. Veckan avslutades ganska roligt faktiskt. Strax innan jag skulle gå hem ringde socialstyrelsen till fritids och sa att det var en mysko man som hade hoppat över staketet till skolgården. Wow tänkte jag, nu blir det action! Det visade sig att det var min kollega Johan som hade startat kallabaliken genom att kasta studsboll med ett barn. Med detta sagt tänkte jag sätta mig på balkongen med ett glas vin för att belysa min framtida ledighet. Tack och hej!

Av Erika - 17 juli 2013 21:42

Jag har haft en härlig sommarkväll med pizza, film och trevligt sällskap. Jag tror allt att jag slog en personlig rekordtid i att äta en hel pizza så nu är jag stolt och en aning övermätt. Med detta sagt tackar jag för uppmärksamheten och går och lägger mig.


P.s bara två arbetsdagar kvar till semestern!

Av Erika - 16 juli 2013 18:18

Saker jag är sugen på i detta nu:


1. Käka bakad potatis

2. Spela minigolf

3. Käka en bakad potatis till

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards