Alla inlägg under maj 2010

Av Erika - 31 maj 2010 16:56

Idag har jag varit i skolan och tilverkat en kista, en barnkista. Var skoj att fixa ihop den. Tycker personligen att man inte kan klaga på designen. Ska bli riktigt skoj och se allt på fredag. Tror att de kommer bli ascoolt. Konsigt nog så längtar jag dit bara för att jag vill se resultatet, både vårat och alla andras. Fan vad vi måste filma genrepet asså. Skulle vara så sjukt skoj att se.

Tack vare min grupp så har jag gått runt och nynnat på denna truddelutt hela dagen.


Av Erika - 31 maj 2010 02:01

I vilket landskap ligger Malmö e frågan till dessa något obildade människor.

1. Småland   2. Halland  3. Dalarna  4. Skåne


"De här hamnar på youtube där har vi de redan här på 3000 kronors nivån"

"Pratar Emil i lönneberga skånska?"

"Om Emil pratade skånska så hade Malmö legat i Småland"

Haha. Lättroad jag e.



Av Erika - 30 maj 2010 22:26

Dagens änglar är *trumvirkel* Anna och Erika!! Ett hjältedåd som kommer skriva historia. Okej, de e inte så att vi kommit på botemedel till någon random sjukdom, men nästan lika bra. Vi såg en snubbe tappa sitt Jojokortfodral med Körkort, Visa-kort, Ica-kort och ett antal sedlar i. Först såg de ut som att han tappade de med flit, ni vet en sån där lite diskret tappning. Och vi bara YES ett busskort! De tar vi! Men så visade de sig att de var en himla massa grejjer i så de var ju inte på tal att roffa åt sig de. Damn! Så ialla fall kom vi på efter många om och men att vi skulle gå in till MAXI och sätta igång högtalaren och få tag på den klantige. De fick vi också och tacksamheten sprudlade så vi är härmed även kända som "änglar". Haha.

:P

Av Erika - 30 maj 2010 14:12

Inser nu att jag gjorde ett dumt beslut i morse, efter att inte ha somnat vid sex på morgonen så skulle jag fortsatt diska upp allting. Dygnat helt enkelt. Var hur pigg som helst så de hade inte varit några problem alls, men istället så tvingar jag mig själv att sova, vilket jag tillslut lyckades med efter en hel natts försök..Men de gör ju att jag nyligen har vaknat uppp igen. Halva dagen har gått ju. Jag som skulle göra detta till en duktig söndag. Finns ju iofs fortfarande hopp.


Bara 5 dagar kvar till "sommarlovet". Nåja, vad e en tid utan studentlitteratur den den kan ju vara dötrisst och långtråkig och...och...alldeles underbar!!!


Auvihmahwaj, Auvihmahway, Auvihmahway, Auvimahway...



Av Erika - 29 maj 2010 23:55

Ikväll fixade jag ihop en liten lördagsmiddag till Anna och Fredrik. Mkt trevligt tycker jag. Först blev de fördrink såklart.Tragiskt nog så han glömde jag bort att ta bilderna innan vi käkade/drack upp de. Men men ni får fantisera om hur de såg ut.. eller nått.


 

Sen blev de grekisk pyttipanna med vitlöksmajonässås.


   

Sist men inte minst så blev de Gino och kaffe.


 

Så nu e morgondagen räddad med massa disk. Skönt och slippa oroa sig för att inte ha något att göra imon. Yaay.


 

Med detta sagt så vill jag bara tacka för de braiga sällskapet och modet ni måste haft för att våga komma på middag hos mig. Peace out.


 

Av Erika - 29 maj 2010 16:40

Hittade precis den här videon...Tycker de e sjukt skrämmande att se vilka lustiga föräldrar de finns..


Av Erika - 29 maj 2010 13:06

De var tänkt att jag skulle sova tidigt igår.. de blev inte så direkt. Grannen (som e känd för sin höga bas) hade fest och slutade i "värsta" kalabaliken. Folk ringde på som idioter och skrek att han eller hon skulle sänka volymen. Andra gången sen jag flyttade in som denna person har haft extrem bas på fest. Fast denna gången lät de inte som att porslinet skull gå sånder iaf :) Men däremot så hörde man exakt låttexten. De gjorde man inte sist. Så folk e nog rätt pissed off idag. Var en tjomme utanför (kikade igenom dörren) å där var de någon vuxen som skrek och hade sig (såg ut att vara från MKB eller en civilklädd securitassnubbe). Vore lite lätt underbart att slippa den basen. Sååå vräk fanskapet!!!..jag hade inte haft emot de iaf xD hihi jag e ond idag!! xD

Av Erika - 28 maj 2010 18:14

Precis varit på Willys och spenderat lite cash till middagen imon. Blir lite grekisk och annat gott. Hoppas att de blir gott. E ju ingen mästerkock direkt, men så länge jag inte bränner upp köket så e jag nöjd. Så mkt mer kan man väl inte begära? Eller? Kan ju lätt påstå att min kylskåp aldrig varit så fullt som nu. Ska bli skoj att ha en liten middagsbjudning eller vad man ska kalla de. Om de inte gick åt skogen kanske ni får höra mer de vid ett senare tillfälle. Nähe nu får de bli en slapp fredagskväll, e så sjukt seg idag. Blir så när man somnar fem på morgonen. Jaja man ska inte gråta över spilld sömn..mjölk.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards