Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Erika - 1 mars 2010 20:36


De finns många saker här i världen som man kan störa sig på.. De finns ju alltid krig, naturkatastrofer och djurplågeri. Men nått som stör mig mest på just nu e STOPP-knappar på bussar som inte fungerar. Hur irriterande kan de bli liksom. Man trycker och trycker..sen inser man att den knappen inte funkar så man testar nästa knapp och nästa efter det. Tycker att Malmö stads bussar borde åka på en besiktningstur. Så de så!

Av Erika - 1 mars 2010 17:58

Har precis bakat och käkat upp massa crossianter...stavas det så? Whatever who cares?! Blev lite lätt sentimental eftersom vi alltid gick hem till en klasskamrat i sjuan för att baka sånna. Eftersom Rocknebybarnens bussar gick så dåligt så var man ju tvungen att hitta på något. Hade dock glömt bort att de e gott att ha hallonsylt till så de ska jag inskaffa till nästa gång. Har inte käkat de sen sjuan och utan att avslöja min ålder så kan jag säga att de var ett tag sen. Ungefär när dinosaurier gick på jorden. 

Av Erika - 1 mars 2010 15:53


Igår var de ösregn och snön smällte bort. Idag e de storm och snön börjar komma igen. Svenska vädret har inte annat än varit en besvikelse i år. Vart e den 25 gradiga värmen, dagarna på stranden och after worken vid poolen?

Har precis varit ute och trotsat stormen med en promenad vid havet. Så nu e man minst sagt kall om händerna. För övrigt sitter jag och smaskar på delikatesstomater som om de vore någon form av  godis. Bananerna e uppkäkade och äpplena väntar ett tragiskt öde senare. Detta e Erika och du lyssnar på en galning!!



Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards