Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Erika - 29 mars 2010 22:27

Kommer kanske inte som en nyhet att jag har varit sjukligt besatt av OTH. För er som inte har läst överskriften så e detta inte nån drogkombination. De e helt enkelt en tv-serie. Sådär nu har jag nog lugnat ner alla i den äldre generationen där ute. På tal om oth btw, e de nån som har en bollpump hemma? E sugen på att spela basket igen, sjukt bra träning och nu när jag itne har en tenta hängandes över mig så har man ju till och med tid med lite motion. Vart köper man sånna? Sportfirmor frågetecken frågetecken??


Sitter och lyssnar igenom en spellista med endast deras musik. Helt sjukt att jag kan se i stort sett varenda frekvens bara genom att höra några toner. Herregud jag kanske borde avsluta de här inlägget snart.. jag låter ju bara mer och mer pateteisk för varje ord som kommer. My bad!


Tror jag bannemig ska börja köra ett oth-maraton nu. Fan att serien flippade ut annars hade jag nog haft åtminstone en säsong till här hemma. Jaja. De e som jag brukar tänka.. "man kan inte ha mjölken ute för länge för tillslut kommer den att surna.."


"Cause you know what, tragedies happen. What are you gonna do, give up, quit? I realize now that when your heart breaks, you got to fight like hell to make sure your still alive. Because you are. And that pain you feel? That's life. The confusion and fear? That's there to remind you, that somewhere out there is something better, and that something is worth fighting for.."







Av Erika - 29 mars 2010 22:18

Här sitter jag i mörkret och ruggar. Ja de e sant min glödlampa i taket e död. Så de blir till att köpa en ny..lönt!! Och jag som knappt når upp.. fick flytta hela soffan sist och så stark e jag bannemig inte så jag kan gå och släpa runt på den hela tiden. Jaja eller står jag ut i skummet ett tag till och bjuder hem nån långis. Känner jag nån som e typ två meter lång eller som e rimligt smidig som kan stå på soffstödet utan att ramla ner...? Dagens i-landsproblem detta asså..

Av Erika - 29 mars 2010 17:14

  

Längtar till helgen! Att de alltid ska gå så himla snabbt varje gång..



Av Erika - 29 mars 2010 15:26

Först och främst vill jag berätta en nyhet som ännu inte blivit skriven i sydsvenskan.. Jag är så jädra mätt!!! Känns som jag har ätit en hel ko så om ni ser nått nyhetsreportage om en tjomme som käkat upp en ko, häst eller antilop så kan de vara jag. Bara så ni vet. Blä vad mätt jag är!! Måste saker och ting vara så jädra gott?!?


Har så mkt jag vill slösa bort pengarna på denna månad så jag har kommit på en lösning. Jag ska ut på stan och roffa åt mig första bästa miljardär. Gifta mig rik, skaffa en villa på ribban, skaffa två barn och när de blir knapert med pengar så ska jag kidnappa dom och begära en lösensumma på några extra miljoner och efter så ska vi skilja oss så jag får halva förmögenheten. Den här planen e felfri. Blir riktigt imponerad av mig själv. Så någon som känner någon sån snubbe?  


Nu blir de dags att sova middag och smälta maten och ta igen min sömnförlust. Fy fan i natt somnade jag inte förrän sju..på morgonen!!!. Sen vaknade jag vid 10, fy fan inte konstigt att jag e trött.  

 

Av Erika - 29 mars 2010 01:05

Hahaha!! Jag var ute i köket en runda och så snubbla jag på den galna grannen. Asså först och främst vara umeåbo sen musiknörd och sen full kan de bli mer underhållande?? Haha så vi fixade till en lyxig middag i form av nudlar och grapefruktsjuice. Sen slutade de med att hon börjar sjunga nån klassisk låt som kräver en sån där extremt tränad röst med sjukt höga toner. På toppen av de så gick hon den där von Anka gången fram och tillbaka. De var minst sagt underhållande, men coly cow var bra de var. Nästan så man tyckte att de var tråkigt att flytta härifrån helt plötsligt. Haha! De var verkligen en rolig avslutning på veckan. Kan verkligen inte sluta skratta åt den här synen.

Nu blir de till att däcka till en film. Sov gott människor!!


 

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards