Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Erika - 20 mars 2010 21:27

Nu har jag kommit på vart movesen kommer ifrån... visst ser man viss likhet även om kvaliten går att diskutera..?


Av Erika - 20 mars 2010 20:02

Asså.. de var en galning inne i min lägenhet idag. Jag vet de låter helt skräckinjagande. Lyckades få med de på film så ska visa er en snutt. Höj upp ljudet rätt rejält bara annars kommer de se ännu mer skräckinjagande än vad de är. Känns som att galningen försöker likna nån. Undrar vem de kan vara..? Varnar känsliga tittare för läskiga scener....


Patetiskt...

Av Erika - 20 mars 2010 17:55

Skulle säga hej till en i huset, men de uppgav fel lgh nummer så där såg jag ut som ett fån när nån annan öppnade. Åh så frågade killen som öppnade vem jag sökte och jag bara: "ööööööh...jag vet inte riktigt vad de heter..." Klockrent xD

Ska ner och kolla på brevlådorna sen och se vilket nummer de kan ha varit. Måste hitta de så jag kan stalka dom för evigt.. Jag är ond!!! Mohahaha!!


Har för övrigt blivit jättebesatt av denna låten. Grymt svårt på karaoke. Iaf den karaokeversionen jag hittade. Sen blir de träning ala Erika. Sjukt jobbigt :)


Av Erika - 20 mars 2010 14:26

Ska på lgh visning om två timmar, har en bokad imon och en på onsdag. Lägenheterna kommer se exakt likadana ut. Fan vad onödigt att åka på visning egentligen xD Men men skulle jag få någon av dom så e de såå värt de. Speciellt efter hulliganerna igårkväll. De tog priset på mitt tålamod. Jag vill inte här ifrån. Jag MÅSTE härifrån!!!!

Av Erika - 20 mars 2010 12:49

Ja, som ni kanske ser så överlevde jag kvällen, men de var knappt. De stängde av musiken i en liten stund och jag bara pang pong paff ner i bingen. Sen vaknade jag vid 05.00 Bara någon timme senare.. Sen försökte jag om och om igen att somna om. Sen insåg jag att de regnar så jag kunde i lugnan ro somna om till 12. Skönt!!!!


Idag blir de lite samtalslstor hit och dit. Undrar hur tidigt en student som möjligvis varit ute kvällen innan vill ha samtal...? Jag väntar lite till tro jag. De e ju trotsallt lördagsmorgon....oj lördagseftermiddag visst... jaja.


Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards