Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Erika - 10 mars 2010 21:48

Idag har varit en lång dag, en tråkig dag, en tycka synd om sig själv dag. Så köpte hem massa godis och kakor för att trösta mig lite. Men har faktiskt hunnit med och vara lite duktig i form av städning och rätt mkt träning. Måste dock sätta fart med hemtentan. Alla andra e så ambiösa och här står jag och glor som en fåne som precis missat tåget. Skärpning Erika, skärpning!


Kvällen blev i alla fall mycket trevligare. Malin kom förbi en sväng och hjälpte mig att bli av med lite nudlar. Det tackar vi för! Plus att jag fick visa min kylskåp/frys situation så hon kunde tycka lite synd om mig. Känns alltid mkt bättre om någon annan håller med om att de e synd om en själv, annars känner man sig bara sjukt patetisk.


Nu ska jag kolla vidare på Changeling som jag började kolla på tidigare. Så får vi se om den e nått att ha, men den verkade ändå helt okej på de lilla jag såg.

Av Erika - 10 mars 2010 10:38

Var ju och kollade på en lgh för ett tag sen, men insåg efter ett tag (efter att jag tackat ja) att lägenheten var lite liten. Åh att jag hellre bor kvar i detta träsket ett tag till och tar en större variant senare. Ville bara meddela att jag precis fått en bekräftelse att jag tackat nej. Verkade inte vara några som helst problem. De ville dock gärna veta varför jag tackat nej. Men de kanske de alltid vill, vad vet jag. Jag e ju trots allt bara en framtida fritidspedagog. Visserligen en väldigt cool sådan xD


Av Erika - 10 mars 2010 09:43

Var nyss ute och tänkte fan nu drar jag ut och springer...men vad händer? Jo, de snöar!! Vad var de bra för liskom? På bara nån vecka eller två har vi fått se extrema ösregn, extrema stormar, extrema soldagar och nu var de dags för snö igen. Tycker att de känns djupt deprimerande, jag som precis hade tömt vinterjackan.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards