Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Erika - 12 mars 2010 18:26

Pensionsparande!!!? Va fan jag e 20 bast!! De e minst 40 år till jag blir gammal och gaggig och behöver bry mig. 40 år!!! Jag e ju inte ens halvvägs. Man ska bestämma vad man vill bli när man blir stor vid 15 års ålder och visa massa framtidsplaner, men bara några år senare ska man planera sitt åldrande och planera hur man ska ha råd med den senaste versionen av rullatorer. Om 40 år!!

Av Erika - 12 mars 2010 18:17

Tio år senare än alla andra så har jag äntligen sett New moon. Den var najs, men har kommit på att de inte e bra att kolla på filmer som alla avgudar. De gör att mina föväntningarna blir tio gånger större än vad de borde vara. Dock en bra film! Tummen upp från mig! :)


Nu ska jag tagga upp partystämningen because it's friiiiiiiiiiiiiiiiday! Yay!!

Av Erika - 12 mars 2010 10:43

USA käkar pannkakor, engelsmännen käkar bacon och nu har jag kommit på vad svenskarna borde käka tilll frukost. KANELBULLAR!! Hur lycklig skulle man inte bli om de stod en kanelbulle och väntade på en varje morgon. De e ju sååå gott.


En annan sak som jag har funderat på e hemlösa. De e tamefasen inte synd om dom. Visst visst dom har ingenstans att bo och så vidare, men vad e de som hindrar dom från att börja plugga? Där e de inget krav om att man måste gå i de senaste dolce & gabbana sakerna. Jobb blir svårt om man ser ut som ett ruttet ägg, men en utbildning har inga krav alls. Sluta tigg på gatan, jag vill ha mina slantar för mig själv. Med den hjärtlösa kommentaren så ska jag gå och slösa pengar på nått riktigt onyttigt.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards