Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Erika - 4 mars 2010 21:58


Kom och tänka på denna serien också, men nu lovar jag att dom e slut. Hade varit lite skoj och ha dessa serier på box faktiskt nu när jag tänker efter.

Av Erika - 4 mars 2010 21:43


Enjoy!

Av Erika - 4 mars 2010 21:14

Lite nostalgi blandat med lite ålders nojja. Varsågod!







Av Erika - 4 mars 2010 20:52


Ikväll har jag varit ute och sprungit lite så nu e jag nyduschad och håller på och torkar. Åh när man torkar måste man hitta på nått ju så jag gick in på aftonbladet och hittade bland annat lite om Nicklas Wahlgrens bröllop. Asså om jag får säga det själv så verkar deras familj snäppet vrickad.

För de första e alla utom en tjomme i deras släkte skådisar eller kända på annat vis. Nicklas, Linus och Pernilla har tydligen en icke berömd broder. De e la typ enda personen inom fem generationer som inte e populär. Han verkar vettig tycker jag. Visst okej, jag förstår att de har fått stort inflytande av deras föräldrar osv. Men jag hade inte tyckt de var särkillt skoj om min familj i fem generationer till skulle bli slaktare eller jobba i storkök. Hur dålig fantasi kan man ha liksom? Anyway. Mina musikval jag gör på bloggen går att diskuteras, men åååh nu fick jag en tragisk idé som bara Erikor kan få....

Av Erika - 4 mars 2010 16:44


Efter en promenix i solen tidigare idag så drog jag till Entré och Triangeln och köpte in lite vettiga grejer. Tack vare att kunden innan mig köpte ett presentkort så insåg att jag också hade ett som jag hade glömt bort så nu blev jag av med det iaf. Ibland kan de faktiskt vara rätt bra att få presentkort. Billigt och bra.


Men när jag drog till triangeln så funkade inte mitt bankkort. Koden och allting var rätt, men stod att köpet inte kunde godtas eller nått åt de hållet. Som tydligen innebär att man inte har några pengar på kortet. Med lite lätt pannsvett så frågade jag vart närmsta automat låg (som jag för övrigt visste, men var så chockad av situationen att allt blev blankt) Gick ner dit och tänkte haha de var säkert bara fel på deras maskin. Men Gaaaaah funkade inte där heller. Vi fick ju precis CSN och så mkt vet jag däremot bestämt att jag inte har gjort av med. Så letade upp ännu en automat och tack och lov funkade de där. Men visst blev man paff när de inte funkade någonstans.

Av Erika - 4 mars 2010 16:33

Anmälde mig för skoj skull på en lägenhet för att veta hur många som låg framför mig i kön för några dagar sedan. Och poff så visade sig att jag ska på visning imon. Ligger på andra plats i kön så e femtio procents chans att jag får den. Wish me good luck! :)


Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards