Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

One tree hill

Av Erika - 29 mars 2010 22:27

Kommer kanske inte som en nyhet att jag har varit sjukligt besatt av OTH. För er som inte har läst överskriften så e detta inte nån drogkombination. De e helt enkelt en tv-serie. Sådär nu har jag nog lugnat ner alla i den äldre generationen där ute. På tal om oth btw, e de nån som har en bollpump hemma? E sugen på att spela basket igen, sjukt bra träning och nu när jag itne har en tenta hängandes över mig så har man ju till och med tid med lite motion. Vart köper man sånna? Sportfirmor frågetecken frågetecken??


Sitter och lyssnar igenom en spellista med endast deras musik. Helt sjukt att jag kan se i stort sett varenda frekvens bara genom att höra några toner. Herregud jag kanske borde avsluta de här inlägget snart.. jag låter ju bara mer och mer pateteisk för varje ord som kommer. My bad!


Tror jag bannemig ska börja köra ett oth-maraton nu. Fan att serien flippade ut annars hade jag nog haft åtminstone en säsong till här hemma. Jaja. De e som jag brukar tänka.. "man kan inte ha mjölken ute för länge för tillslut kommer den att surna.."


"Cause you know what, tragedies happen. What are you gonna do, give up, quit? I realize now that when your heart breaks, you got to fight like hell to make sure your still alive. Because you are. And that pain you feel? That's life. The confusion and fear? That's there to remind you, that somewhere out there is something better, and that something is worth fighting for.."







 
 
Ingen bild

Mormor

30 mars 2010 11:10

Det var tur DU lugnade oss lite äldre annars tror vi att det går vilt till i STADEN

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 27 oktober 2016 21:18

Det var ett bra tag sen jag var här sist. Det har hänt massor sen sist! Livet som gift är fullt upp. Det finns ingen chans att berättta allt som hänt så jag skiter i det.   Just nu gör jag en ofrivillig "detox", imorgon har jag varit utan mobil i...

Av Erika - 30 juli 2016 08:16


Betyder det här att vi kommer ha enormt mycket tur i vårt äktenskap..? ...

Av Erika - 18 juli 2016 20:26

Bästa Mobilspelet Ever! Just saying... Så jäkla roligt, speciellt i kombination med Chardonnay Go!  ...

Av Erika - 11 juli 2016 09:10

Man vet att det blir en bra dag när jobbet ringer och säger att man inte behöver komma till jobbet förrän efter lunch. ...

Av Erika - 11 juli 2016 00:17

Jag kan inte sova. Igår vände jag fullständigt på dygnet, ofrivilligt vill jag poängtera, så jag somna ju inte förrän halv sju-tiden för att sedan gå upp igen vid 10 när klockan ringde. Faktum är att jag kände mig mer sliten än Jocke imorse och då ha...

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards