Alla inlägg under mars 2010

Av Erika - 19 mars 2010 22:41

Ta mig härifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grannarna har fest, omfg!!! Jag kommer att behöva mer sprit för att överleva kvällen!! Två sjuttisar e inte ens i närheten av vad jag kommer att behöva!! Någon som vet vart jag kan få tag i sprit fort som fan??? Nästa fest som de har kommer jag ta mitt pick och pack och bo under en parkbänk istället. Jag kan inte höra vad jag tänker!!! Hade varit okej om de hade varit bra musik, men vad faan e detta för nått???? Jugoslavisk blandat med fotbollshuliganer blandat med dansband blandat med folkdans blandat med techno..!!!! Vad fan e detta för nått??? Vart är Lady gaga? Vart e Ke§ha?? Och vart e flo rida?? Vart fan e partymusiken? Om jag inte överlever så vill jag att ni slår ihjäl mina grannar, de e inte för mkt begärt va?





Av Erika - 18 mars 2010 17:20

Nu har har jag varit rätt duktig och skrivit på examinationen och har inga planer på att återuppta studierna mer idag. Är rätt jobbigt att försöka åstakomma relevanta meningar utifrån en pedagogs synvinkel. Speciellt eftersom pedagogogen dog för ett antal år sedan. Så att försöka förmedla hans syn på pedagogiska hjälpmedel som inte ens exicterade på hans tid är utmanande. Men men det är bara till att hoppas på att vår examinator samtycker med mina reflektioner.


Nä, nu får jag sluta att försöka skriva konstiga meningar. Imon e de fredag och jag e fett peppad!! Snart e de fredagsmyyyyyyyyyys!!


Måste bara slänga in ett citat som jag snodde från en klasskamrat.

"Ordning är till för idioter, vi genier behärskar även kaos"


See ya'll!!!



Av Erika - 18 mars 2010 14:08

Tja!

Allt ok med er? Ingen halsfluss, maginfluensa eller huvudvärk..?

Bra! Då kan jag börja detta inlägget.


Imon blir de redovisning på vår "semesterlekplats". Ska bli en intressant redovisning, e stolt över våran modell pch alla andras i klassen. Säga vad de vill men FTL is the shit. Slänger upp ett smakprov nedan.. skulle ni vilja ta med era barn till denna lekplatsen? All kritik e bra kritik!


  


Snart blir de att fortsätta på hemtentan. Är inte lika ambiös som resten av flocken, men jag kommer i kapp sakta men säkert....Bättre sent än aldrig, right?


Har fått massa försäkrningspapper som jag inte förstår ett skit av så när någon insatt försäkringsmänniska ser detta så får de gärna ringa! Jag e i behov av hjälp! xD


Med denna lilla infon om mitt liv så ska jag säga hej till solen en snabbis innan plugget börjar. Adios amigos!



Av Erika - 14 mars 2010 21:59

Helgen har sprungit iväg. Har legat på latsidan på sistone så jag hann tyvärr inte springa ikapp den och behålla den längre. De var lite synd. Man känner av den här söndagskänslan att man inte kan hitta på nått vettigt för man vet att man måste vara pigg på måndag morgonen.


Helgen har bestått av mkt film och chillande och såklart bion i lördags. Såg shutter island som jag faktiskt inte rekomenderar. Var inte alls en film i min stil. Väldigt förrvirrande  om jag får säga det själv. Men men nu e biodebuten i Malmö avklarad. Känns skönt att få lägga den punkten åt sidan. Dags att blicka framåt.


Var askönt väder idag med sol i några timmar, men nu e de svinkallt och jag har ännu inte fått mina fingrar att tina. Nån minut i micron kanske skulle vara på sin plats. Friterade fingrar till frukost imon..hm.. ja varför inte.  



Av Erika - 13 mars 2010 14:56


Kan inte få denna låten ur hjärnan...elak som jag e så ska ingen annan skonas heller. Detta e nya låten från auqa.

Av Erika - 13 mars 2010 13:26

Asså jag hade så lustiga drömmar inatt. Kommer inte ihåg så många av dom nu, men kommer ihåg en specifik. De var massa kossor som gjorde cheerleading moves. Pyramider, konstiga hopp, you name it. Dom säger ju att drömmar har någon förklaring till varför man drömmer det. Men vart kommer kossor som kan cheerleading in i bilden?? De skulle jag bra allt vilja veta.


Ikväll blir de bio och shutter island. Hoppas att den e bra nu. Hatar väntetid bara, vad tusan ska jag hitta på innan dess? Hm..

Av Erika - 12 mars 2010 18:26

Pensionsparande!!!? Va fan jag e 20 bast!! De e minst 40 år till jag blir gammal och gaggig och behöver bry mig. 40 år!!! Jag e ju inte ens halvvägs. Man ska bestämma vad man vill bli när man blir stor vid 15 års ålder och visa massa framtidsplaner, men bara några år senare ska man planera sitt åldrande och planera hur man ska ha råd med den senaste versionen av rullatorer. Om 40 år!!

Av Erika - 12 mars 2010 18:17

Tio år senare än alla andra så har jag äntligen sett New moon. Den var najs, men har kommit på att de inte e bra att kolla på filmer som alla avgudar. De gör att mina föväntningarna blir tio gånger större än vad de borde vara. Dock en bra film! Tummen upp från mig! :)


Nu ska jag tagga upp partystämningen because it's friiiiiiiiiiiiiiiiday! Yay!!

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards