Alla inlägg under mars 2010

Av Erika - 29 mars 2010 15:26

Först och främst vill jag berätta en nyhet som ännu inte blivit skriven i sydsvenskan.. Jag är så jädra mätt!!! Känns som jag har ätit en hel ko så om ni ser nått nyhetsreportage om en tjomme som käkat upp en ko, häst eller antilop så kan de vara jag. Bara så ni vet. Blä vad mätt jag är!! Måste saker och ting vara så jädra gott?!?


Har så mkt jag vill slösa bort pengarna på denna månad så jag har kommit på en lösning. Jag ska ut på stan och roffa åt mig första bästa miljardär. Gifta mig rik, skaffa en villa på ribban, skaffa två barn och när de blir knapert med pengar så ska jag kidnappa dom och begära en lösensumma på några extra miljoner och efter så ska vi skilja oss så jag får halva förmögenheten. Den här planen e felfri. Blir riktigt imponerad av mig själv. Så någon som känner någon sån snubbe?  


Nu blir de dags att sova middag och smälta maten och ta igen min sömnförlust. Fy fan i natt somnade jag inte förrän sju..på morgonen!!!. Sen vaknade jag vid 10, fy fan inte konstigt att jag e trött.  

 

Av Erika - 29 mars 2010 01:05

Hahaha!! Jag var ute i köket en runda och så snubbla jag på den galna grannen. Asså först och främst vara umeåbo sen musiknörd och sen full kan de bli mer underhållande?? Haha så vi fixade till en lyxig middag i form av nudlar och grapefruktsjuice. Sen slutade de med att hon börjar sjunga nån klassisk låt som kräver en sån där extremt tränad röst med sjukt höga toner. På toppen av de så gick hon den där von Anka gången fram och tillbaka. De var minst sagt underhållande, men coly cow var bra de var. Nästan så man tyckte att de var tråkigt att flytta härifrån helt plötsligt. Haha! De var verkligen en rolig avslutning på veckan. Kan verkligen inte sluta skratta åt den här synen.

Nu blir de till att däcka till en film. Sov gott människor!!


 

Av Erika - 28 mars 2010 22:25

Nu har jag äntligen tagit mod till mig att skicka in hemtentan. Så nu får de bära eller brista. Så jaha.. de var de de. Vad fan ska man hitta på nu då?!? Söndag, kära söndag vart vill du ta mig ikväll...? Städning kanske? hahah hell no!! Där går gränsen må jag säga. Hm..har vänt dygnet en massa så man e ju inte särkillt trött heller, herregud jag gick ju precis upp.. Inte bra Erika!! Nu har vi ju flyttat fram klockan med så nu kommer klockan verka tio gånger mer än vad den egentligen är.. Surt sa räven och tuggade i sig den sista citronbiten.




Av Erika - 25 mars 2010 12:22

Idag e en sån dag då man bara vill ligga kvar i sängen och bara bli serverad allt man behöver. Så nu ska jag ligga kvar en liten stund till och sen får jag sätta tummen i röven och göra mig redo för ett par afterwork utan att ha lyft ett finger på hela dagen. De får helt enkelt byta namn till before-works. En liten återställare innan man går till jobbet.. de kanske vore nått som kan slå igenom i framtiden.

Av Erika - 24 mars 2010 19:02

Jag sitter och försöker komma framåt i mitt tentaskrivande, men denna dag har jag ingen motivation till allt vad pluggande innebär. Så istället så sitter jag och flummar och pratar obegriplig svenska med folk. Försöker skriva ett kontrakt, men e inte hundra på om de kommer att godkännas..vad tror ni?? Ni kanske undrar varför de e en bil och ett hjärta med på bilden? Allt jag kommer säga om de e GENUS...


  

Av Erika - 24 mars 2010 16:44

Hejsan! Dags för en uppdatering om mitt fantastiskt intressanta liv. Jag försöker att inte låta ironisk när jag när jag skriver den meningen, men kan inte låta bli.


De e ett stökigt Malmö idag. Kurslitteratur till höger och vänster. Tomma flaskor överallt. Har använt golvet som garderob och har lite godispapper överallt.


Idag onsdag..de e onsdag idag va? Annars e jag mer förrvirrad än jag trodde. Anyway så har jag skrivit kontrakt!!! :-D Kan inte låta bli att nämna de igen. De e typ de bästa som har hänt sen man slapp se på svartvit tv. Jämförelsen kanske inte e så lika, men känns bannemig som de. Ett litet godkänd på tentan sen kan de inte bli så mkt bättre.


Igår blev de Alias och alkohol med Anna, Lena och Elisabeth. Haha de var en upplevelse må jag säga. Asså vissa kvällar e helt enkelt bara underbara. Usch man blir ju riktigt bortskämd. Nu får man faktiskt se till att ha lite tråkigt idag så torsdagen blir mer än kanon. Man kan ju inte gå runt och ha underbara kvällar hela tiden. Hur skulle de se ut liksom? Nån motta får de ju faktiskt vara.  Imon blir det en härlig kväll med da gang. Kommer bli awesome!

Av Erika - 24 mars 2010 13:50

JAG SKA FLYTTA!!!!!!!!!JAG SKA FLYTTA!!!!! JAG SKA FLYTTA!!!! för er som inte fattade mitt meddelande så ska jag FLYTTA!!!!!! Kontraktet e skrivet så nu blir de bara att sanera rummet och sticka :-D


ÅH vad glad jag e över att slippa de här stället :-D

Av Erika - 23 mars 2010 14:22

E lite sliten idag. Nått som bara skulle vara en snabbvisit på stationen blev ett besök på Friday's och efterfest i västra hamnen. Blev kanske lite väl mkt alkohol för att vara en måndag. Sen har jag fått nått slags tvångsyndrom så jag vaknar ALLTID mellan fem och sex och somnar aldrig om igen. Så inatt blev de mellan en och två timmars sömn plus massa vilande efteråt. Tuftt liv vi lever!


Nu blir de att skriva lite lätt på examinationen igen och sen peppa för ännu lite festande. Hihi den här veckan kommer bli tuff. Tenta och alkohol i mängder. Blir nog inget festande på söndag annars ser de ut att bli hela veckan. Systemet here I come! Tack gode gud att csn:et kommer snart. De e välbehövligt...


Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards