Alla inlägg den 17 november 2010

Av Erika - 17 november 2010 22:16

Inledningsvis tänkte jag bara informera er om att jag kommer jobba större delen av julen. Detta innebär tyvärr att det inte blir någon Kalle Anka för mig den 24:e. Sorgen är stor. Men sorgen kommer nog övergå rätt snabbt bara genom att kolla på kontot några dagar senare.


Nu tänker jag sätta på en film och bädda ner mig under det tjocka täcket och njuta av att ännu en dag är avklarad. Älskar att jag kan koppla datorn till tvn. Poppa lite popcorn på de så blir det ju värsta biokänslan. Älskar verkligen det. Eftersom den här funktionen har blivit så stor i mitt liv nu så sover jag alltid med min mus. Kanske borde poängtera att det är datormusen jag pratar om nu. Fjärrkontrollen är också en viktig del i mitt liv.. den gör att jag kan koppla från nyhetsmorgon till facebook utan att knappt lyfta ett finger. Jag är bortskämd.

Av Erika - 17 november 2010 21:10

Sitter här i en nerstökat lägenhet och lyssnar på smurfarna. Säga vad man vill, men smurfarna är på något sätt underbart. Så oskuldsfullt och genomtänkt. Har suttit med Camilla idag och diskuterat vårat självständiga arbete på grundnivå. Efter en lååååång stund av brist på hjärnceller så kom vi fram till en del. Såg lite mörkt ut där ett tag...


Har visat sig att jag måste städa min lägenhet mot min vilja rätt så omgående..de ska tydligen byta nått filter bakom elementen de närmsta veckorna och just nu lär de inte komma fram. Har fortfarande madrassen framme som jag tog fram för två-tre veckor sedan.. har inte blivit att jag tagit bort den än så jag har övat massa karate-moves på den. Perfekt. Man landar mjukt och man stör inte grannen på nedervåningen. Helt klart ett vinnande koncept.


Av Erika - 17 november 2010 18:18

Saker jag stör mig på:


1. När man går till skolan och går igenom den här runda saken som snurrar och de blåser till precis när man ska gå ur den. Hela poängen med att försöka fixa till en frisyr på morgonen försvinner, eftersom man ändå kommer se crazy ut så fort man kliver in genom dörrarna.


2. När en förälder säger att deras unge är 18 månader osv.. Jag är inget mattesnille så vad är det för fel på att säga att ungjäveln är ett och ett halvt år?


3. När det blir skumt så snabbt på dygnet. Man blir så trött och chansen att hitta på nått kreativt existerar inte. Man går till skolan när det är skumt och går hem igen när det är skumt. Värdelöst.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards