Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Vad e de som händer??

Av Erika - 26 april 2010 14:12

Är de bara jag som lyckas hamna i situationer när man har nått viktigt man inte vill förlora så man tänker "Nu lägger jag den här så jag vet vart den e", men har ingen aning efteråt vart fan du har lagt den. Så har jag troligtvis gjort nu. Min dosa till kameraladdaren är nämligen borta. hittar jag inte den så kan jag hälsa bilderna och kameran hej då. För de första, förstår ni vad jag menar?? Tänk er en mobilsladd, den har ju en knopp och en sladd eller hur?? Min kameraladdare e kapad så knoppen har ett usb uttag där man kan sätta i sladden i stället för att den sitter i permanent. Aaah usb laddare heter de ju!! Hade ju varit tio gånger enklare om jag sagt de direkt. Jaja. Nån som har någon aning om vart den är? Eller hur och vart man kan köpa en ny?? och vad de i sånna fall e billigast??


På tal om borttappade saker så har jag faktiskt hittat en sak idag som jag letat efter länge. Nu kan jag äntligen lira baket igen!! ME LIKE!!!


For övrigt har jag varit på en föreläsning idag med extremt bra uppslutning. De var bara jag och en till där. Tack gode gud att Patrik kom annars hade jag varit ensam. Helt ensam med en föreläsare från Ghana. Läskig tanke. Trodde inte att jag skulle förstå ett skit, men överaskande nog fattade jag de mesta. Guldstjärna i kansten.


 
 
Ingen bild

milla

26 april 2010 16:00

bara 2? förlåt för att jag inte kunde komma.. men hade ju som sagt lite viktigare för mig.. ses imorgon

 
Ingen bild

Ida

26 april 2010 16:48

Det där med att lägga saker så man vet precis vart de ligger tror jag är ett släktdrag. Jag är precis likadan, brukar sluta med att José säger, men organisera och håll koll på grejerna. Men jag vet ju egentligen precis vart jag lagt saken, jag kommer bara inte på vart de idiotsäkra stället är just nu.

 
Ingen bild

mamma

26 april 2010 21:05

Sladden dyker nog upp vad det lider. Ibland ska man sluta leta så dyker det bara upp. må så gott

 
Ingen bild

DA QUEEN !

26 april 2010 22:15

Hahaha ! Nää ? var du dör idag ?? :O hur var det ? givande ? :O Jag o elin skippade idag för vi trodde de var fullbokat ! xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 27 oktober 2016 21:18

Det var ett bra tag sen jag var här sist. Det har hänt massor sen sist! Livet som gift är fullt upp. Det finns ingen chans att berättta allt som hänt så jag skiter i det.   Just nu gör jag en ofrivillig "detox", imorgon har jag varit utan mobil i...

Av Erika - 30 juli 2016 08:16


Betyder det här att vi kommer ha enormt mycket tur i vårt äktenskap..? ...

Av Erika - 18 juli 2016 20:26

Bästa Mobilspelet Ever! Just saying... Så jäkla roligt, speciellt i kombination med Chardonnay Go!  ...

Av Erika - 11 juli 2016 09:10

Man vet att det blir en bra dag när jobbet ringer och säger att man inte behöver komma till jobbet förrän efter lunch. ...

Av Erika - 11 juli 2016 00:17

Jag kan inte sova. Igår vände jag fullständigt på dygnet, ofrivilligt vill jag poängtera, så jag somna ju inte förrän halv sju-tiden för att sedan gå upp igen vid 10 när klockan ringde. Faktum är att jag kände mig mer sliten än Jocke imorse och då ha...

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards