Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Tisdagen

Av Erika - 20 april 2010 19:07

Detta inlägg skriver jag av absolut ingen anledning alls, i vanliga fall brukar man ju ändå ha ett syfte med de hela... Ett budskap om hur man vill rädda världen genom att berätta vilket tv-program jag kollade på igår eller hur många gånger man kollar facebook på en dag. Men nej, de blir inget sånt world peace tal bärande rosa klänning för min del. Ingen fröken Sverige varning alls.


Dagen har varit lärorik..typ.

VABande handledare, omgjorda arbetsuppgifter för kollegor, läkarbesök, höggravida vikarie och sen kommer en miffo lärarstudent där på slutet. Vilken bra arbetsstyrka dagen har besått av. Så fick hålla i fler lektioner utan att någon övervakar en. Man utvecklas enormt vid sånna tillfällen. Skönt! Verkligen skönt när man skäller ut barn till höger och vänster. Usch nu låter jag som värsta Hitler, så var de verkligen inte menat. Men oooja utskällningar har de varit gott om. Mkt tjatande, men efter si sådär sjuttioelfte tillsägelsen och fem panodiler senare så har man vunnit slaget. Då inser man att man har gjort eleven, mig och resten av omvärlden en tjänst.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 27 oktober 2016 21:18

Det var ett bra tag sen jag var här sist. Det har hänt massor sen sist! Livet som gift är fullt upp. Det finns ingen chans att berättta allt som hänt så jag skiter i det.   Just nu gör jag en ofrivillig "detox", imorgon har jag varit utan mobil i...

Av Erika - 30 juli 2016 08:16


Betyder det här att vi kommer ha enormt mycket tur i vårt äktenskap..? ...

Av Erika - 18 juli 2016 20:26

Bästa Mobilspelet Ever! Just saying... Så jäkla roligt, speciellt i kombination med Chardonnay Go!  ...

Av Erika - 11 juli 2016 09:10

Man vet att det blir en bra dag när jobbet ringer och säger att man inte behöver komma till jobbet förrän efter lunch. ...

Av Erika - 11 juli 2016 00:17

Jag kan inte sova. Igår vände jag fullständigt på dygnet, ofrivilligt vill jag poängtera, så jag somna ju inte förrän halv sju-tiden för att sedan gå upp igen vid 10 när klockan ringde. Faktum är att jag kände mig mer sliten än Jocke imorse och då ha...

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards