Alla inlägg den 6 november 2009

Av Erika - 6 november 2009 18:29

Såå läskigt avslappnad!!! Har precis kommit upp från ett skumbad. Kollade på ett avsnitt one tree hill samtidigt. Det innebär 40 underbart avslappnade minuter. Tror att jag ska fortsätta kvällen i samma stuk. Eller måste nog det i och med att jag knappt orkar röra mig xD

 

Tv och datorn - de e där jag kommer att spendera större delen av kvällen. You should do the same!


Hasta la vista baby!  

Av Erika - 6 november 2009 14:50

Nu e de freeeeedagsmys om de så e de sista jag gör. Nu e de freeeeeedagsmys hoppas inte hyresvärdarna stör. Nu e de slut på veckan, de e dax för freeeeeedagsmyyyyyyyyys.


Dagen började lite småkasst idag. Huvudvärk och ont i visdomständerna och åkte till skolan bara för att skriva ut ett arbete. När jag kom dit så hade jag glömt multikortet som man behöver för att skriva ut. Skitirriterande, men jag e inte den som klagar xD


Även hämtat de nya böckerna till nästa kurs. Dom ser nästan intressanta ut!! :O Blev nästan sugen på att läsa ut någon av dom i helgen. Meeen de kommer inte att hända.


JAG HAR HELA LÄGENHETEN FÖR MIG SJÄLV I HELGEN!!!! Händer lite då och då, men inte ofta jag får reda på såhär. Brukar oftast gå hela helgen och på söndagen kommer jag underfund med att ingen har varit hemma. Hade velat ha feeeest, MEN komiskt nog så åker de flesta hem den här helgen. Vadå olägligt? xD  



Av Erika - 6 november 2009 02:33

Jajjemen då var de dags igen. Lämnat in hemtentan idag så nu vilar mitt öde i deras händer. Scary!

För att fira att skiten e över och att allt börjar om på samma sätt på måndag så tog jag en, två, tre kanske fyra groggar och ett antal shotar i västra hamnen. Yummi. Dock inte lika skoj när man inser att man måste gå hem för att bussarna har slutat gå. Åh jag som bara skulle till skolan och plugga xD Så kan det gå. Men trevligt var de iaf.


Övriga intressanta nyheter är att de e hyresvärdsfritt i helgen :D Dom drog till Polen på spa weekend. Hade gärna följt med, men 100kvm för mig själv e ingen dålig deal det heller.

Presentation


~Mitt liv som storstadsbo~

Översätt min blogg

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards